۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۲۴۰۳۹۳
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی:

نظام جمهوری اسلامی به عنوان الگو برای ملت های آزادی خواه جهان مطرح است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع)خراسان جنوبی با بیان این که امروز جمهوری اسلامی به عنوان الگو برای ملت های آزادی خواه جهان مطرح است، گفت: دشمنان سیلی خورده از انقلاب اسلامی هر از چند گاهی با عنوان اسلام هراسی، شیعه هراسی و ایران هراسی به مقابله با اسلام ناب محمدی برمی خیزند که با شکست مواجه می شوند.
حجت الاسلام غلامحسين نوفرستي - نماينده ولي فقيه در سپاه انصار الرضاي خراسان جنوبي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی، نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی، پیش از ظهر امروز در مراسم  افتتاح مسجد امام صادق (ع) سایت مسکن مهر، شهر سربیشه همزمان با ولادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق (ع) با اشاره به ضرورت وحدت در جامعه اسلامی، گفت: نیاز امت اسلامی وحدت است زیرا امروز دشمنان به دنبال ضربه زدن به اسلام هستند

 

وی با بیان این که امروز جهان در یک پیچ تاریخی به نفع اسلام قرار گرفته است، افزود: بیداری‌هایی که در کشورهای اسلامی رخ می‌دهد نشان دهنده این موضوع است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان این که تفرقه و اختلاف در کشورهای اسلامی وجود دارد، و دشمن درصدد سو استفاده ار این تفرقه است، ادامه داد: سران استکبار بر خلاف کشورهای اسلامی این موضوع را به خوبی فهمیده‌اند و برای همین از راه‌های گوناگون سعی در ایجاد فتنه و اختلاف در میان امت اسلامی دارند.

 

حجت الاسلام نوفرستی با بیان این که اسلام‌هراسی دشمن از حوادث برج‌های دوقلو آغاز شد و تاکنون نیز ادامه یافته است، افزود: دشمنان همواره از راه‌های گوناگون درصدد ضربه زدن به مسلمانان و در حال توطئه هستند و برای همین ما باید همیشه بیدار،هوشیار و آگاه باشیم.

 

وی با بیان این که امروز جمهوری اسلامی به عنوان الگو برای ملت های آزادی خواه جهان مطرح است، تاکید کرد: دشمنان سیلی خورده از انقلاب اسلامی هر از چند گاهی با عنوان اسلام هراسی، شیعه هراسی و ایران هراسی به مقابله با اسلام ناب محمدی برمی خیزند که با شکست مواجه می شوند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی عدم اتحاد میان مسلمانان را یکی از آفت های امروز امت اسلامی عنوان و تصریح کرد: آن چه که امروز سبب شکاف در بین امت اسلامی شده زیاده خواهی، دنیاطلبی ها و فساد سران بعضی از کشورهای اسلامی است.

 

وی با اشاره به عملیات کربلای پنج، ادامه داد: این عملیات یکی از عملیات‌هایی بود که وحشت را در دل کشورهای غربی انداخت و آن ها را به فکر مهار جنگ کشاند.

 

همچنین حجت الاسلام علی اکبر سنجری، امام جمعه سربیشه نیز در این مراسم  از همه دستگاه‌های اجرایی که در امر ساخت این مسجد مشارکت داشته‌اند قدردانی کرد، گفت: این مسجد با حمایت و کمک های مردمی ساخته شده است و با هزینه ای بالغ بر100 میلیون تومان احداث شده است.

 

وی از مردم خواست تا در تجهیز کامل مسجد امام جعفر صادق (ع) که هنوز کاستی‌هایی درد با مسؤولان همکاری کنند.

 

لازم به ذکر است در شهرستان سربیشه 250مسجد وجود دارد که 9 مسجد در شهر سربیشه است که در مساجد شهر کانون فرهنگی ومذهبی، فعالیت های فرهنگی انجام می دهند و در این کانون ها شبستان و کتابخانه وجود دارد که فعالیت های علمی و فرهنگی را به افراد علاقمند ارائه می کنند./968/پ202/ب5

ارسال نظرات