۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۲۴۰۴۰۱
در مشهد؛

نخستین نمایشگاه منطقه ای فرصت های سرمایه گذاری در موقوفات آغاز به کار کرد

خبر گزاری رسا- نخستین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در موقوفات و بقاع متبرکه شمال و شمال شرق کشور امروز در مشهد آغاز به کار کرد.
وقف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، نخستین نمایشگاه منطقه ای فرصت های سرمایه گذاری در موقوفات و بقاع متبرکه شمال و شمال شرق کشور، با حضور قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه، مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، مدیر عامل بنیاد توسعه و عمران موقوفات خراسان و حجت الاسلام والمسلمین جهانیان، رییس جامعة المصطفی العالمیة، در محل تالار نور مشهد آغاز به کار کرد.

 

احمد ظریف، مدیر عامل بنیاد توسعه و عمران موقوفات در نشست تخصصی همایش وقف و اقتصاد که در حاشیه این نمایشگاه برگزار، گفت: با توجه به این که خراسان به عنوان مرکزیت موقوفات از لحاظ کمیت و کیفیت محسوب می شود این نمایشگاه در مشهد و با مشارکت شش استان؛ خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، مازندران، گلستان و سیستان و بلوچستان برگزار شده است.

 

ظریف با اشاره به این که در این نمایشگاه تعداد 144 پروژه به طور کامل معرفی شده است، تصریح کرد: خراسان رضوی با81پروژه، بیشترین پروژه و دارای 12 غرفه است و نیز استان های، خراسان جنوبی با 28 پروژه و 3 غرفه؛ خراسان شمالی با 5 پرو و 2غرفه؛مازندران با 17پروژه و 2غرفه؛ گلستان با 7پروژه و 2 غرفه و استان سیستان و بلوچستان با 6 پروژه و 2غرفه را شامل می شوند.

 

وی اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه با هدف توسعه و عمران موقوفات انجام شده است و دستاوردهایی از جمله معرفی پروژه هایی که برای سرمایه گذاری ارزشمند هستند؛ انعقاد قرارداد و مشارکت و سرمایه گذاری؛ تشویق و ترغیب واقفین در بحث اقتصادی، به همراه خواهد داشت./844/پ202/ب5

 

ارسال نظرات