۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۲۴۰۴۲۵

تقدیر آیت الله شبستری از حاج صادق آهنگران

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در آستانه برگزاری مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار در پیامی از حاج صادق آهنگران تقدیر کرد.
سردار صادق آهنگران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، در آستانه برگزاری مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار و پاسداشت حاج صادق آهنگران، آیت الله مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در پیامی از این مداح مخلص اهل بیت عصمت و طهارت تقدیر کرد.

 

آیت الله مجتهدشبستری در این پیام اظهار داشت: آقای حاج صادق آهنگران یکی از مصادیق بارز مداحان مخلص اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و شاعران انقلابی و ولایی است. صدای حزن آور و حماسی ایشان یاد آور دوران دفاع مقدس و ارزش های اسلامی و مظلومیت خاندان رسالت است.

 

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در پایان این پیام گفت: مزید توفیقات آن برادر عزیز و سایر شعراء و مداحان با اخلاص و متدین و ولایتمدار را از درگاه حضرت احدیت خواستارم.

 

گفتنی است، تقدیر از حاج صادق آهنگران طی مراسمی در اختتامیه جشنواره فیلم عمار که در تاریخ 19 دی ماه از ساعت 18:30 در سینما فلسطین برگزار می شود، صورت گرفت./935/پ203/ب4

ارسال نظرات