۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۹
کد خبر: ۲۴۰۴۹۰
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

وحدت با محوریت ولایت فقیه رمز پیروزی و اقتدار نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان، رمز پیروزی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در 35 سال اخیر را وحدت و همدلی با محوریت ولایت فقیه دانست و خاطرنشان کرد: امروز ملت ایران به عنوان الگوی وحدت در دنیا مورد توجه ملت های مختلف قرار گرفته اند.
معاون فرهنگي تبليغات اسلامي گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت‌الاسلام جواد نجفی، معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی گلستان امروز در جمع فعالان فرهنگی مرکز استان با تبریک به مناسبت میلاد خجسته حضرت محمد(ص) گفت: امروز ضرورت حفظ وحدت در عصر حاضر نسبت به گذشته بسیار بیشتر شده است.

 

استاد حوزه علمیه گلستان افزود: بدخواهان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران از همه ترفندهای خود استفاده می‌کنند تا مانع پیشرفت انقلاب و نظام اسلامی ایران شوند.

 

حجت‌الاسلام نجفی اظهارداشت: تفرقه افکنی و اختلاف بین شیعه و سنی یکی از مهم ترین حربه هایی است که امروز در دست دشمنان است و متأسفانه بخشی از افراد بی بصیرت آب به آسیاب دشمن می ریزند.

 

وی با بیان این که استکبار جهانی با استفاده از همین حربه گروه تروریستی داعش را راه اندازی کردند و به اسم اسلام جنایت می‌کنند تا چهره زیبای اسلام و چهره رئوف پیامبر اکرم (ص) را در جهان بد جلوه دهند، گفت: اما به برکت نورانیت پیامبر مهربانی و خوبی ها، امروز دنیا در مسیر آرمان های ارزشمند نبوی در حال حرکت است و هر روز بر پیروان شریعت محمدی افزوده می شود.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با تأکید براین که امت اسلامی باید با حفظ وحدت، همدلی و توجه به مشترکات و کنار گذاشتن اختلافات اندک، دشمن را در این مسیر ناکام بگذارند، خاطرنشان کرد: مسلمانان باید بدانند کوبیدن بر تبل اختلاف تنها مسیر را برای تحقق توطئه  و اهداف شوم دشمنان هموار می کند.

 

وی با اشاره به وجود اقوام و مذاهب مختلف اسلامی در استان گلستان، گفت: مذاهب اسلامی در این استان از یک وحدت رویه بسیار خوبی برخوردار هستند و همه برادران اهل تشیع و تسنن یک زندگی مسالمت آمیزی را در کنار هم دارند و نماد یک استان نمونه در کشور هستند.

 

حجت‌الاسلام نجفی خاطرنشان کرد: تاکنون دشمن با همه شیطنت و ترفندهایی که دارد سعی کرده است تا در بین برادران اهل سنت و اهل تشیع اختلاف و تفرقه افکنی ایجاد کند که مردم استان با همدلی و همیاری که باهم دارند دشمن را ناکام کردند.

 

وی افزود: برادران اهل تشیع و اهل تسنن گلستانی در مناسبت های گوناگون ملی و مذهبی با وحدت و همدلی در کنار یکدیگر در صحنه حضور می یابند که این خود یکی از نکات برجسته محسوب می‌شود.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که امروز ما در عصری قرار داریم که در رأس نظام جمهوری اسلامی ایران ولی فقیه عادل قرار دارد، اظهار داشت: ولی فقیه محور وحدت است و حمایت و اطاعت از ولی فقیه گامی مثبت در راستای تقویت وحدت است.

 

وی با اشاره به این که فتنه 88 هجمه دشمن به اصل ولی فقیه بود، تصریح کرد: همین محور وحدت بودن ولی فقیه باعث شد تا دشمن دریابد که مردم در حول محور ولی فقیه وحدت خود و همدلی خود را حفظ می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام نجفی رمز پیروزی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در 35 سال اخیر را وحدت و همدلی با محوریت ولایت فقیه دانست و خاطرنشان کرد: امروز ملت ایران به عنوان الگوی وحدت در دنیا مورد توجه ملت های مختلف قرار گرفته اند.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با تأکید براین که ملت مسلمان ایران اسلامی در صحنه های مختلف وحدت و همبستگی خود را به دنیا نشان داده است، افزود: امروز دشمنان از وحدت مردم ولایت مدار و با بصیرت ایران اسلامی هراس دارد و تلاش می کند با تفرقه و اختلاق میان مردم و حکومت اسلامی فاصله بیاندازد تا به اهداف استکبار و استعماری خود دست یابد./1315/پ202/ب1

ارسال نظرات