۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۲
کد خبر: ۲۴۰۵۷۸
استاد حوزه علمیه مازندران:

بهره گیری از سبک زندگی قرآنی سعادت بخش زندگی انسان است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که بهره گیری از سبک زندگی قرآنی سعادت بخش زندگی انسان است، گفت: داستان ها و معارف ارزشمندی در این کتاب نورانی وجود دارد که باید بهره برداری شایسته ای از کلام الله مجید داشته باشیم.
کلام الهي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام نصرت الله خلیلی، استاد حوزه علمیه مازندران، شب گذشته در سلسلسه نشست های تفسیر قرآن کریم که در آستان مقدس امام زاده ابراهیم(ع) آمل برگزار می شود با بیان این که انسان باید همواره مراقب اعمال و رفتار خود باشد، گفت: حرکت در مسیر اعمال نیکو و شایسته می تواند زندگی انسان را در مسیر تعالی و تکامل قرار دهد.

 

وی با اشاره به این که انسان باید مراقب اعمال خود بوده و بتواند رستگاری را برای خود رقم زند، بیان داشت: ایمان و تقوا باید به نحوی شایسته در زندگی انسان وجود داشته که اثرات گرانقدری برای آدمی دارد.

 

حجت الاسلام خلیلی با بیان این که انسانی که در مسیر هوشیاری و مراقبت از خود گام بردارد می تواند به تعالی برسد، ادامه داد: انسان باید هر لحظه خداوند منان را ناظر و حاضر بر احوالات و رفتار خود ببیند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران، افزود: شیطان همواره در کمین است تا با نقشه های شوم خود انسان را از مسیر اصلی منحرف کند و او را در تباهی و انحراف قرار دهد.

 

وی با اشاره به این که قرآن بهترین هدایت کننده سعادت جامعه بشری است، بیان داشت: قرآن کریم به عنوان منبع هدایت برای انسان است که باید از آن استفاده شایسته ای داشته باشد.

 

حجت الاسلام خلیلی، تصریح کرد: معارف والا و گرانقدری در قرآن کریم وجود دارد که انسان باید با تمسک در مسیر آن زندگی گرانقدری برای خود رقم زند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که بهره گیری از سبک زندگی قرآنی سعادت بخش زندگی انسان است، گفت: داستان ها و معارف ارزشمندی در این کتاب نورانی وجود دارد که باید بهره برداری شایسته ای از کلام الله مجید داشته باشیم.

 

وی با تاکید بر این که قرآن کریم باید در برنامه های زندگی ما وارد شده و بتوانیم معارف گرانقدر این کتاب آسمانی را به نحوی شایسته در زندگی خود اجرایی کنیم، بیان داشت: باید بتوانیم انس خود را با قرآن کریم افزوده و بهره معنوی ارزنده ای از آن داشته باشیم.

 

حجت الاسلام خلیلی با اشاره به این که انسانی که در مسیر هدایت قرار گیرد زندگی خود را در مسیر کسب رضایت خداوند منان قرار می دهد، افزود: انسان باید در تلاش باشد از ظرفیت های ارزشمندی که در اختیار او قرار دارد به بهترین صورت ممکن و در مسیر تهذیب نفس و تکامل معنوی خود استفاده کند./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات