۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۲۴۰۶۱۱
رییس تبلیغات اسلامی بروجرد خبرداد؛

فعالیت 750 مبلغ در بروجرد

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی بروجرد از اعزام و فعالیت 750 مبلغ درمناسبت های گوناگون در ۹ماه سال خبرداد.
اعزام مبلغ

حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رییس تبلیغات اسلامی بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در 9 ماهه سال جاری 750 مبلغ بومی و غیر بومی در مناسبت های گوناگون به مناطق این شهرستان اعزام شده است.

وی با اشاره به حضور مبلغان غیر بومی در مناطق گوناگون شهرستان بروجرد افزود: این تعداد روحانی از حوزه های علمیه قم، اصفهان، مشهد و از دفاتر تبلیغات اسلامی، طرح هجرت و اوقاف اعزام شدند. 

حجت‌الاسلام جعفرپور مهم ترین برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی روحانیان اعزامی شهرستان بروجرد را بیان احکام دینی، تبیین سیره اهل بیت(ع)، پاسخگویی به سؤالات و شبهات دینی، اعتقادی و برگزاری جلسات آموزش قرآن کریم بیان کرد.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد یادآور شد: بخش اصلی فعالیت و برنامه های مبلغان اعزامی در ماه های رمضان، محرم و صفر است.

وی در ادامه با بیان نقش مؤثر روحانیان در برگزاری مناسبت های گوناگون سال بین اقشار مردم اظهار کرد: روحانیان و مبلغان نقش بسزایی در افزایش آگاهی مردم، تبیین و تقویت ارزش های اسلامی در جامعه به ویژه بین نسل جوان دارند.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد با بیان اهمیت اهتمام به امور دینی و فرهنگی در جامعه به ویژه روستاییان تصریح کرد: حضور روحانیان و مبلغان در نقاط گوناگون شهرستان مایه دلگرمی و نشاط معنوی است.

حجت‌الاسلام جعفرپور با اشاره به این که در این برهه زمانی که جامعه اسلامی مورد هجمه‌های فرهنگی دشمنان قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: وظیفه روحانیان در این راستا بسیار سنگین است.

وی با تأکید بر این که روحانیان باید بیش از پیش در جهت معرفی دین اسلام به عنوان دین برتر اقدام کنند، بیان داشت: روحانیان اعزامی با حضور بین جوانان و نوجوان باید این قشر را با ارزش های دینی و اسلامی آشنا و در برابر هجمه های دشمن آگاه کنند./9451/ت303/ب2

ارسال نظرات