۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۴
کد خبر: ۲۴۰۶۲۷

حضور بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در حوزه علمیه بابل

خبرگزاری رسا ـ بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون امروز با حضور حضور در مدرسه علمیه خاتم الانبیاء بابل از بخش های مختلف این حوزه بازدید کرد.
حضور بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در حوزه علمیه بابل حضور بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در حوزه علمیه بابل حضور بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در حوزه علمیه بابل حضور بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در حوزه علمیه بابل بازديد داربوش ارجمند از حوزه علميه بابل بازديد داربوش ارجمند از حوزه علميه بابل

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در بابل، داریوش ارجمند، بازیگر پیش کسوت سینما و تلویزیون امروز با حضور حضور در مدرسه علمیه خاتم الانبیاء بابل  با حجت الاسلام مجتبی روحانی، امام جمعه بابل دیدار کرد.

 

حجت الاسلام مجتبی روحانی، امام جمعه بابل نیز در این دیدار با تقدیر از حضور این هنرمند سینما و تلویزیون در حوزه علمیه خاتم الانبیاء بابل گفت: کمک شما برای امور خیریه و بهره گیری ازعلاقه مردم به شما برای قدم های خیر موجب تقدیر است.

 

وی با اشاره به این که دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون مسأله فرهنگ در نامگذاری امسال مورد تأکید قرار گرفت، افزود: باید برای تحقق این دغدغه مقام معظم رهبری از همه پتانسل ها و ظرفیت های جامعه به خوبی بهره گیریم.

 

مسؤول حوزه علمیه خاتم الانبیاء بابل با اشاره به نقش های ماندگار آقای ارجمند در حوزه فرهنگ و هنر به خصوص در حوزه هایی ارزشی و دینی تصریح کرد: امروز چهره و نام شما تداعی کننده بازی بسیار ماندگار و برجسته شما در فیلم امام علی(ع) در نقش مالک اشتر است.

 

وی به توجه سینما و تلویزیون را به فرهنگ ارزشی و دینی را موجب ترویج و اشاعه این مفاهیم دانست و گفت: امروز هنر سینما و تلویزیون بهترین ابزار در جهت ترویج مفاهیم دینی با زبانی غیر مستقیم است و به همین دلیل این صنعت باید توجه بیشتری به این حوزه داشته باشد.

 

داریوش ارجمند نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از ملاقات با امام جمعه بابل گفت: حضور در حوزه علمیه بابل و دیدار با طلاب و اساتید این حوزه علمیه برای بنده جای خوشحالی دارد و این دیدار را به فال نیک می گیرم.

 

دارنده نشان درجه یک فرهنگ و هنر، ارتقای فرهنگ جامعه را با تلاش عناصر آن میسر دانست و گفت: حضور بنده در بابل برای شرکت در جشنواره خیریه مجتمع حمایتی و نگهداری کودکان بی سرپرست مهدی بابل است.

 

وی با بیان این که امروز کودکان و نسل های آینده جامعه ما نیازمند انتقال مفاهیم ارزشی از جمله کمک به هم نوع هستند، یادآور شد: امروز با توجه به وجود دغدغه هایی که برای بنیان ها و ساخت های فرهنگی در بین جامعه وجود دارد نیازمند کمک همه برای ایتام و نیازمندان هستیم و این با عزمی  ملی صورت می گیرد.

 

به گزارش رسا، داریوش ارجمند همچنین ضمن بازدید از مدرسه علمیه خاتم الانبیاء بابل، ضمن حضور بر سر مزار آیت الله هادی روحانی، نماینده فقید ولی فقیه در مازندران برای شادی روح این عالم ربانی فاتحه ای قرائت کرد./1313/پ203/ب1

ارسال نظرات