۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۲۴۰۶۹۸
رییس بسیج رسانه:

هنر رسانه آگاهی‌بخشی است

خبرگزاری رسا ـ رییس بسیج رسانه گفت: اگر هنر آگاهی بخشی را در بخش رسانه‌ای به وجود آوریم می‌توانیم گام‌های بزرگی در مسیر موفقیت در عرصه‌های مختلف برداریم.
بصيري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مسعود بصیری رییس بسیج رسانه پیش از ظهر امروز در همایش بزرگداشت روز بسیج رسانه به عنوان یادبود شهید غلامرضا رهبر و شهید احمد رستگار که در سالن شماره یک نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، گفت: زمین میراث بندگان صالح خداوند است ما امیدواریم که تلاش‌های ما در بسیج رسانه نیز در راستای تحقق این وعده الهی باشد.

 

وی با اشاره به فرمایشی از مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که هر کسی در هر کجای این سرزمین به نظام جمهوری اسلامی ایران خدمت می‌کند بسیجی است افزود: یاد و نام بسیج عمومیت دارد، ما تلاش می‌کنیم توقعات حوزه بسیج رسانه را با ایجاد  استحکام همدلی‌ بین کسانی را که قلب آنها برای این انقلاب می‌تپد را برآورده کنیم.

 

رییس بسیج رسانه با اشاره به این‌که امروز جنگ جنگ رسانه‌ها است، گفت: از نگاه ما جریانات سیاسی و جناحی چندان مورد نظر نیست در دنیای امروز که دنیای جنگ رسانه است تحریم‌ها و فشارها با ابزار رسانه ضعف و قوت پیدا می‌کند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر هنر آگاهی بخشی را در بخش رسانه‌ای به وجود آوریم می‌توانیم گام‌های بزرگی در مسیر موفقیت در عرصه‌های مختلف برداریم، امید که این بستر آگاهی‌بخشی بیش از بیش افزایش یابد./807/پ202/ب4

ارسال نظرات