۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۸
کد خبر: ۲۴۰۷۹۴
همزمان با دهه فجر صورت می گیرد؛

برگزاری 100 برنامه فرهنگی در روستاهای گیلان

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری صد جشن دهه فجر در روستاهای پر جمعیت گیلان گفت: مسابقه قرآنی در فضای مجازی با عنوان نگاه قرآن به سبک زندگی دینی در ایام الله دهه فجر برگزار می شود.
دهه فجر انقلاب اسلامي

به گزارش خبرنگار خبر گزاری رسا در رشت، حجت الاسلام سید حسین گلمیرزاده، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان امروز در جمع خبرنگاران از اعزام روحانیان مبلغ همزمان با ایام الله دهه فجر به روستاهای استان خبر داد.

 

حجت الاسلام گلمیرزاده با تاکید بر این که برنامه ها ی تبلیغات اسلامی در دهه فجر در دو کمیته قرآنی و هیأت های مذهبی و انجمن های اسلامی تدوین شده است، تصریح کرد: در ایام الله دهه فجر 15 محفل قرآن در استان تشکیل می شود.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری مسابقه قرآنی در فضای مجازی با عنوان نگاه قرآن به سبک زندگی دینی خبر داد و افزود: این مسابقه همزمان با آغاز بهمن ماه برگزار می شود.

 

وی با اشاره به برگزاری مسابقات تسنیم و تلات و تجلیل از قاریان برتر استانی و کشوری در ایام الله دهه فجر گفت: برگزاری گفتمان های دینی در محل استقرار روحانیان استان و نیز برگزاری ده ها جلسه قرآنی در مؤوسسات و خانه های قرآن از دیگر برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان در ایام الله فجر است.

 

حجت الاسلام گلمیرزاده با اشاره به برگزاری صد جشن دهه فجر در روستاهای پر جمعیت گیلان خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه های دهه فجر یک علاقه ذاتی و ارج گذاری ملی است که نشان از تجدید میثاق با آرمان های امام راحل، تقدیر از جانفشانی ملت و ارزش های اسلامی دارد و به مدد آن دست بیگانگان از کشور کوتاه شد.

 

وی با بیان این که مردم صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند، گفت: مردم همیشه و در همه صحنه ها به عنوان بزرگترین سرمایه نظام، پشتیبان انقلاب اسلامی بوده و خواهند بود.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان تصریح کرد: امروز حکومت اسلامی ایران الگویی برای مردم آزادیخواه جهان است و آنها با درس گرفتن از مردم ایران، با همه هجمه‌ها و موانعی که دشمن تراشیده، به دنبال حق‌طلبی و حاکمیت اسلام هستند./1318/پ202/ب1

ارسال نظرات