۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۲۴۰۸۹۴

برگزاری 700 برنامه فرهنگی همزمان با دهه فجر در مازندران

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی مازندران از برگزاری 700 برنامه فرهنگی و ورزشی همزمان با دهه مبارک فجر در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این برنامه ها با همکاری دستگاه های اجرایی و عموم مردم در شهرها و روستاهای استان برگزار خواهد شد.
امام جمعه موقت ساري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور، مسؤول شورای هماهنگی گیلان امروز در دیدار با اعضای کمیته ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان با بیان این که انقلاب اسلامی بزرگترین تحول جهانی قرن بیستم بود، گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی با قیام خود غرور ملت های مستضعفی را که سالیانی مورد ظلم قرار گرفته بودند، به آنان بازگرداند.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) نه تنها سرنوشت کشور را تغییر داد، بلکه میلیون ها انسان گم‌گشته در برهوت جاهلیت عصر مدرن را به بازگشتی دوباره به معنویت و یکتاپرستی فراخواند.

 

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که دهه فجر فرصتمی مقنعم برای معرفی فرهنگ اسلام ناب است، گفت: تشریح آرمان های انقلاب اسلامی به ویژه برای نسل جوان می تواند در خنثی شدن توطئه مستکبران نقش اساسی داشته باشد.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران گفت: انقلاب اسلامی ایران انقلاب فرهنگی است که بر اساس اسلام ناب محمدی و فرهنگ مقدس قرآن شکل گرفته و باید بزرگترین برنامه ما برای دهه فجر انقلاب برنامه فرهنگی و قرآنی باشد.

 

وی با اشاره به این که ایران تا قبل از پیروزی انقلاب از شرایط آن دروان رنج می برد، افزود: از عوامل این رنج بی حرمتی به ارزش های اسلامی، استبداد داخلی و استعمار خارجی بود.

 

حجت الاسلام یوسف پور تصریح کرد: در گذشته ایران از درون استعمار زده بود در عمل غربی ها در بطن نظام  ورود کرده بودند و انقلاب اسلامی با وجود چنین فضایی با تکیه بر آموزه های قرانی توانست بر این فضای استعماری فایق شود و به پیروزی برسد.

 

مسؤول شورای هماهنگی مازندران با اشاره به این که این انقلاب 35 سال حکومت را با عزت و سربلندی پشت سر گذاشت، اظهار داشت: در مدت 35 سال با توجه به مشکلات و فشارهای سیاسی از سوی ابرقدرت‌های بزرگ به حرمت خون شهدا و استقامت مردم هنوز سربلند و باعزت است. 

 

حجت الاسلام یوسف‌پور در ادامه سخنان خود از برگزاری 700 برنامه فرهنگی و ورزشی همزمان با دهه مبارک فجر در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این برنامه ها با همکاری دستگاه های اجرایی و عموم مردم در شهرها و روستاهای استان برگزار خواهد شد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات