۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۴
کد خبر: ۲۴۰۹۲۹
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

ایران اسلامی الگوی استکبار ستیزی در جهان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که آمریکا از گسترش گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا بسیار هراسان است، گفت: همه توان آنها در جهت کاهش محبوبیت ایران اسلامی در عرصه جهانی به کار گرفته شده است.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار مدیر و معاونان شرکت گاز منطقه نه کشور با بیان این که انقلاب اسلامی موجب خرسندی و شادی ملت های مستضعف دنیا شد، افزود: در دورانی که استکبار و استعمار جهانی ملت های مظلوم و بی دفاع را به بردگی می بردند و منابع ملی آنها را غارت می کردند، انقلاب اسلامی توانست روح بیداری را در ملت های آزاده جهان زنده کند.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور در بخش‌های مختلف وابسته به غرب بود، خاطرنشان کرد: قطع وابستگی فرهنگی و اقتصادی مهم ترین شاخصه انقلاب اسلامی برای ملت ایران بود.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که در گذشته کشورمان بدون وابستگی به غرب حتی نمی توانست کوچکترین حرکت علمی و اقتصادی انجام دهد، بیان داشت: اما امروز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و توان دانشمندان جوان ایرانی شاهد توسعه علم و تکنولوژی در عرصه های مختلف هستیم.

 

امام جمعه ساری با اشاره به این که امروز بسیاری از پیشرفت های به دست آمده در عرصه های مختلف با بهره گیری از توان نیروی جوان صورت گرفته است، گفت: ظرفیت های علمی بسیاری در کشور وجود دارد که هنوز به خوبی از آنها بهره برداری نمی شود که باید زمینه بهره گیری این پتانسیل های جوان فراهم شود.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز ایران اسلامی کشوری مقتدر و اثرگذار در منطقه و سطح بین المللی است، خاطرنشان کرد: نقش اثرگذار ایران اسلامی در معادلات منطقه ای برای همه دنیا به اثبات رسیده است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که ملت ایران را الگوی استکبار ستیزی در دنیا معرفی کرد و با بیان این که گفتمان استکبار ستیزی ملت ایران در دنیا نهادینه شده است، خاطرنشان کرد: بسیاری از کشورهای دنیا با تأسی از ملت بزرگ ایران در برابر قدرت های استکباری و استعماری جهان با اقتداره ایستاده اند.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که آمریکا از گسترش گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا بسیار هراسان است، گفت: همه توان آنها در جهت  کاهش محبوبیت ایران اسلامی در عرصه جهانی به کار گرفته شده است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که اقتدار و عظمت ایران اسلامی چشم طمع هر بیگانه ای به خاک های کشورمان را کور خواهد کرد، بیان داشت: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس به خوبی نشان داده اند که برای دفاع از کیان نظام اسلامی در برابر همه دنیا خواهد ایستاد.

 

امام جمعه ساری با بیان این که بسیاری از کشورهای جهان به پیشرفت های کشورمان در شرایط تحریم غبطه می خورند، ادامه داد: حاصل این عزتمندی وحدت، همدلی و خودباوری ملت بزرگ ایران است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که مقام معظم رهبری همواره بر موضوع اقتصاد مقاومتی تأکید داشته و دارند، گفت: اقتصاد مقاومتی زمینه شکوفایی در عرصه اقتصاد را فراهم خواهد کرد.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که رشد و شکوفایی کشور در عرصه فرهنگی و اقتصادی نیازمند عزم ملی و مدیریت جهادی است، بیان داشت: تحقق مطالبات رهبرمعظم انقلاب اسلامی در حوزه اقتصاد و فرهنگ یک تکلیف و رسالت شرعی و ملی است.

 

آیت الله طبرسی در ادامه با بیان این که ایران اسلامی یکی از کشورهای صادر کننده گاز دنیا است، افزود: باید از این نعمت خدادادی استفاده صحیح داشته باشیم و با سبک صحیح زندگی زمینه پیشرفت روز افزون کشور را فراهم کنیم./950/پ202/ب1

ارسال نظرات