۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۲۴۰۹۸۱
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

اقدامات اخیر آمریکا جنگ زرگری علیه ملت اسلامی ایران است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اقدامات اخیر آمریکا در راستای افزایش تحریم ها علیه کشور، گفت: این اقدامات در واقع جنگ زرگری آمریکا با هدف کاهش حضور مردم ایران در جشن های دهه فجر است.
جلسه ستاد گراميداشت دهه فجر خراسان شمالي - حجت الاسلام سالاري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی امروز در نشست ستاد گرامیداشت دهه فجر استان، با تأکید بر حضور گسترده و پرشور مردم در مراسم های بزرگداشت ایام الله دهه فجر امسال، اظهار کرد: مردم ایران اسلامی در طول بیش از سه دهه گذشته با حضور حماسی خود در جشن های انقلاب با نظام اسلامی و آرمان های امام راحل به صورت سالیانه تجدید بیعت کرده اند.

 

وی اضافه کرد: در سال جاری نیز مردم ایران اسلامی با عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب با شور و شعور در صحنه حضور پیدا کرده و با برگزاری گسترده جشن های انقلاب بار دیگر دشمنان را ناامید می کنند.

 

حجت الاسلام سالاری با اشاره به تداوم توطئه های دشمنان علیه نظام و انقلاب، تصریح کرد: امروز نیز استکبار و در رأس آن آمریکا با انجام اقداماتی در راستای افزایش تحریم ها علیه کشور، جنگ زرگری علیه ایران اسلامی را آغاز کرده اند تا به خیال خام خود بر روی حضور باشکوه مردم در جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی تأثیر منفی بگذارند.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی در ادامه با اشاره به برنامه های پیش بینی شده برای ایام الله دهه فجر در این استان، خاطرنشان کرد: برای این ایام برگزاری چهار همایش محوری استانی در نظر گرفته شده است.

 

وی برگزاری همایش ستاد دهه فجر، اصناف و بازاریان، هنرمندان و جوانان و دانشجویان را از جمله همایش های استانی گرامیداشت دهه فجر در استان خراسان شمالی برشمرد و افزود: برگزاری این همایش ها در استان به طور قطع بر حضور و مشارکت بیشتر مردم در برنامه های گرامیداشت دهه فجر تأثیر فراوانی خواهد داشت.

 

این مسؤول در ادامه با اشاره به این که به منظور گرامیداشت دهه فجر کمیته های مختلفی در ذیل ستاد گرامیداشت این ایام در استان تشکیل شده است، اضافه کرد: این کمیته ها شامل کمیته مراسمات، کمیته اصناف، کارگری، بسیج، نهادها و سازمان ها، کمیته فرهنگیان و دانش آموزی، کمیته کودک و نوجوان، کمیته ورزش، کمیته دانشجویی، کمیته بانوان، کمیته ایثارگران، کمیته حوزه و روحانیت، کمیته مساجد و... است.

 

حجت الاسلام سالاری با بیان این که هر کمیته سه برنامه محوری و ویژه دارد، افزود: برنامه های محوری کمیته های ستاد گرامیداشت دهه فجر در استان خراسان شمالی در سطوح استانی، شهرستانی و روستایی برگزار خواهد شد.

 

محمدرحیم نوروزیان، معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی نیز در این نشست با انتقاد از این که جشن های گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در سال های اخیر دولتی، تکراری و روتین شده اند، تصریح کرد: باید برنامه ریزی ها به گونه ای باشد که جشن های این ایام مردمی و با کیفیت بهتری برگزار شوند.

 

به گفته وی در این زمینه می بایست دستگاه های دولتی و نهادهای حکومتی نقش نظارتی و هدایتی داشته باشند و بیشتر امور بر عهده سازمان های مردم نهاد، اصناف، گروه های مردمی و تشکل ها محول شود./9314/پ202/ب5

ارسال نظرات