۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۲۴۱۰۵۳
مدیر حوزه علمیه خواهران خبر داد؛

فعالیت 4 هزار خواهر طلبه در فضای مجازی

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه‌های علمیه خواهران گفت: اکنون در فضای مجازی 4 هزار طلبه خواهر در حال فعالیت تبلیغی هستند که این فعالیت در هر ماه قریب به 4 میلیون بازدید کننده دارد و این سرمایه کمی برای حوزه‌های علمیه نیست.
حجت الاسلام محمود رضا جمشيدي، مدير حوزه هاي علميه خواهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود رضا جمشیدی، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران در اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد با بیان این‌که حوزه‌های علمیه خواهران رقابتی با حوزه‌های علمیه برادران ندارد، گفت: ما به دنبال تحقق مأموریت‌های ابلاغ شده هستیم.

 

وی افزود: اکنون در سراسر کشور قریب به 70 هزار طلبه در حال تحصیل در467 واحد آموزشی داریم؛ قریب به 90 هزار فارغ التحصیل طلبه خواهر نیز داریم که در چهار سطح به تحصیل می‌پردازند؛ نظام آموزشی ما پیوسته نبوده و مقطعی است.

 

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با بیان این‌که یکی از مخاطبان اصلی تهاجم فرهنگی دشمنان، بانوان هستند، اظهار داشت: امروز سپاه عظیم علمی فرهنگی خواهران که از برکات انقلاب اسلامی است در صحنه‌های مختلف مشغول مقابله با این تهاجمات هستند.

 

وی ادامه داد: اکنون در فضای مجازی 4 هزار طلبه خواهر در حال فعالیت تبلیغی هستند که این فعالیت در هر ماه قریب به 4 میلیون بازدید کننده دارد و این سرمایه کمی برای حوزه‌های علمیه نیست.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین جمشیدی تصریح کرد: قریب به 12 هزار نفر از طلاب خواهر وارد آموزش پرورش شده و 600 هزار فرصت تبلیغی ایجاد کرده‌اند؛ هر مدرسه علمیه برای ما ضمن واحد آموزشی بودن یک کانون نشر معارف و تربیت است.

 

وی تصریح کرد: 29 هزار خواهر در آموزش و پرورش داریم که به مشاوره، بیان احکام و تبلیغ می‌پردازند، ولی باز هم این حضور نیز کم است؛ ظرفیت حوزه علمیه خواهران کم نیست که باید از آنها بهره گرفت.

 

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران بیان داشت: در استان‌های که مذاهب مختلفی وجود دارد، درب حوزه‌‌های علمیه خواهران بروی همه خواهران با هر مذهبی باز بوده و می‌توانند از آن بهره بگیرند.

 

وی یادآور شد: البته به همان مقدار که به حوزه علمیه برادران توجه می‌شود، باید به حوزه علمیه خواهران نیز توجه داشت؛ چرا که خواهران نقطه و وسیله هدف هستند./993/پ202/ج

ارسال نظرات