۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۲۴۱۱۷۷
آیت الله نمازی:

حمله تروریستی پاریس توطئه سازمان جاسوسی اسرائیل بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: حمله تروریستی هفته گذشته به دفتر نشریه فرانسوی در پاریس کار سازمان جاسوسی اسرائیل است که در آینده زوایای پنهان این اقدام آشکار خواهد شد.
آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه درکاشان، امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان با محکوم کردن اقدام موهن نشریه ‹‹ شارلی ابدو›› در توهین به پیامبراکرم(ص)گفت: این اقدام سازمان جاسوسی صهیونیستی اسرائیل با برنامه ریزی کاملا پنهان و پیچده اطلاعاتی بود که همه سران غرب را نیز  فریب داد. 

 

وی با اشاره به این که فعالیت های جاسوسی اسرائیل به قدری پیچیده است که کشف آن در کوتاه مدت غیر ممکن است یاد آورشد: یکی از توطئه های مشترک سازمان جاسوسی اسرائیل و آمریکا ماجرای 11 سپتامبراست که تا کنون کشف نشده است که این اقدام کار سازمان های جاسوسی اسرائیل و آمریکا برای مقدمه چینی اشغال افغانستان بوده است.

 

نمانیده ولی فقیه درکاشان یاد آورشد: نمونه دیگر توطئه های سازمان جاسوسی اسرائیل حمله تروریستی هفته گذشته به دفتر یک نشریه فرانسوی در پاریس، اهداف این توطئه  در آینده کشف خواهد شد که این کار اسرائیل بوده است.

 

آیت الله نمازی حمله تروریستی به دفتر یک نشریه فرانسوی در پاریس را با هدف تروریست خواندن مسلمانان و عدم امنیت یهودیان در اروپا برای مهاجرت یهودیان به فلسطین اشغالی اعلام کرد و گفت: حمله داعش به دفتر نشریه فرانسوی برای معرفی داعش و مسلمانان به عنوان تروریست است تا بتوانند به مراکز اسلامی و نهادهای اسلامی در پاریس و سایرکشورهای اسلامی حمله کنند.

 

به اجماع علمای جهان اسلام، گروه تروریستی داعش مسلمان نیستند

وی داعش را مولود سازمان جاسوسی آمریکا و اسرائیل و غیر مسلمان خواند و یادآور شد: این حمله گروه تروریستی داعش به دفتر نشریه فرانسوی را می خواهند به مسلمانان نسبت بدهند تا فضا را برای مسلمانان اروپا نا امن کنند و این در حالی است که همه دنیا آگاه هستند که به اجماع همه علمای جهان اسلام، گروه تروریستی داعش مسلمان نیستند و در کنگره علمای جهان اسلام که یک ماه قبل با حضور رهبران روحانی و علمای این کشورها در قم برگزارشد درپایان این کنگره در اطلاعیه ای اعلام کردند داعشی ها و تکفیری ها مسلمان نیستند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری، توطئه علیه اسلام و توهین به پیامبر اکرم(ص) توسط نشریه فرانسوی ‹‹شارلی ابدو›› در شماره بعدی خود در تیراژ بالاتر از تیراژ های ماه های قبل به 5 زبان زنده دنیا را یکی از اهداف توطئه سازمان جاسوسی اسرائیل اعلام کرد.

 

آیت الله نمازی، خارج کردن نخست وزیر رژیم صهیونیستی از انزوا را یکی دیگر از اهداف این توطئه مشترک سازمان جاسوسی اسرائیل و آمریکا اعلام کرد و گفت: هر چه جلوتر می رویم افکار عمومی دنیا به نامشروع بودن صهیونیست ها بیشتر پی برده و به همین علت بود که نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل بلافاصله بعد از این اتفاقات اعلام کرد در تظاهرات رهبران غرب در پاریس شرکت خواهد کرد و برخی از کشورها به حضور نتانیاهو در این تظاهرات اعتراض کردند.

 

 عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یاد آورشد: بعداز این توطئه طی یک هفته گذشته 21 مورد عملیات برعلیه مراکز اسلامی و مسلمانان در پاریس و فرانسه و برخی از کشورها انجام و فضا را برای مسلمانان مقیم اروپا نا امن کردند اما تظاهرات عظیم 100 هزارنفری در آلمان بر علیه  اسلام هراسی و اسلام ستیزی با حضور همه طوایف و گروه های مذهبی و فکری برگزار و حمایت خود را از اسلام اعلام کردند .

 

تشکیل سه کمیسیون مهم در نهمین اجلاس سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

آیت الله نمازی در ادامه با اشاره به برگزاری نهمین اجلاس سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد در قم و سخنرانی آیت الله مکارم شیرازی و سبحانی در افتتاحیه و اختتامیه این اجلاس گفت: در این اجلاس که با حضور نهادها، سازمان ها، نمایندگان رهبری در مراکز استان ها و علمای بزرگ برگزارشد بحث های مهم داخلی و جهان اسلام مطرح شد.

 

وی از تشکیل سه کمیسیون مهم در این اجلاس نام برد و یاد آورشد: بحث هر سه کمیسیون  توجه به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در ارتباط  با فرهنگ اسلامی، اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی ایرانی بود.

 

نماینده ولی فقیه درکاشان یکی از موضوعات مورد بحث در کمیسیون اول این اجلاس را نقش و جایگاه روحانیت و حوزه های علمیه در فرهنگ اسلامی دانست و گفت: فرهنگ اسلامی باید توسط حوزه های علمیه و روحانیت نیز تعریف و توصیف شود تا هم تعریف جامع و هم راه های دستیابی به فرهنگ اسلامی  مشخص شود.

 

آیت الله نمازی گفت: درکمیسیون دوم این اجلاس نیز  جایگاه حوزه های علمیه و روحانیت در رابطه با اقتصاد مقاومتی مطرح شد، لذا تا کنون در رابطه با این موضوع  هرچه بوده جنبه شعاری و پلاکاردی و بنری داشته است اما کار کارشناسی انجام نشده است.

 

نماینده ولی فقیه در کاشان یاد آورشد: نتیجه اجلاس سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در آینده نزدیک به اطلاع ملت بزرگ ایران خواهد رسید. 

 

وی همچنین با اشاره به سالروز فرار شاه در 26 دی ماه سال 57 گفت: 26 دی ماه نه تنها یک روز تاریخی در ایران اسلامی است بلکه یک موضوع سیاسی و اعتقادی است که پایان عمر حاکمان ظالم در ایران بود./1307/پ201/ب6

ارسال نظرات