۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۲۴۱۲۰۴
ویژه فعالان رسانه ای مساجد مشهد؛

دوره آموزشی روزنامه‌نگاری، نشریه‌نگاری و مستندسازی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ دوره آموزشی روزنامه‌نگاری، نشریه‌نگاری و مستندسازی به یادبود جاویدالاثر کاظم اخوان در مساجد مشهد برگزار می شود.
کاظم اخوان

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای فناوری و رسانه، دوره آموزشی ویژه فعالان رسانه‌ای مساجد شهر مشهد و مزین به نام جاویدالاثر کاظم اخوان است که از سوی فرهنگ‌سرای فناوری و رسانه برای علاقمندان به خبرنگاری و فعالیت در فضای مجازی برگزار می شود.

 

این گزارش حاکیست با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر مقوله فرهنگ و نیز تأثیر غیر قابل انکار رسانه ها بر روی ساخت باورهای فرهنگی ملت ها، اهمیت کار رسانه ای و افزایش سطح آگاهی عمومی جامعه در این خصوص بیش از پیش ضروری و نمایان می شود.

 

بدین منظور، فرهنگ سرای فناوری و رسانه به عنوان متولی تخصصی مباحث رسانه ای در سطح مشهد مقدس؛ موضوع «سواد رسانه ای» را در دستور کار خود قرار داده و دوره آموزشی جاوید الاثر کاظم اخوان، عکاس و خبرنگار مشهدی(که در سال 1361 توسط رژیم صهیونیستی در لبنان ربوده شده و تاکنون سرنوشت وی نامشخص است) را برگزار می کند.

 

این دوره آموزشی در سه رشته آموزش نشریه نگاری، مستند سازی و روزنامه نگاری آنلاین و با حضور اساتید مجرب و حرفه ای از ابتدای بهمن ماه برگزار خواهد شد.

 

برپایه این گزارش، متقاضیان شرکت در این دوره آموزشی می توانند با انتخاب یکی از رشته های آموزشی، نسبت به ثبت نام در این دوره اقدام کنند.

 

در پایان این دوره علاوه بر اعطای گواهینامه حضور در دوره، نفرات برتر به عنوان خبرنگاران افتخاری روزنامه شهرآرا محله معرفی و ضمن تحویل مدیریت سایت مسجد محله، از توانایی این افراد استفاده خواهد شد.

 

لازم به ذکر است ثبت نام از 24 دیماه تا دوم بهمن ماه با مراجعه به صفحه ثبت نام در دوره در سایت فرهنگ سرای فناوری و رسانه به نشانی  www.shahrebehesht.orgیا از طریق تماس تلفنی با شماره  5-38665830 داخلی 127امکان پذیر است./930/د102/ب5

 

ارسال نظرات