۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۷
کد خبر: ۲۴۱۲۱۵
رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل:

دهه فجر فرصتی ارزنده برای تبیین دستاوردهای انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل با تاکید بر این که دهه فجر فرصتی ارزنده و گرانقدر به منظور تبیین دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: انقلاب اسلامی با بهره گیری از روحیه ایمانی توانست به ثمر رسیده و زمینه نابودی طاغوتیان را فراهم کند.
رييس تبليغات اسلامي آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام اسماعیل رمضانی، رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل، امروز در نخستین جلسه ستاد کمیته امور مساجد و تشکل های دینی دهه فجر انقلاب اسلامی که در اداره تبلیغات اسلامی آمل برگزار شد با تاکید بر این که دهه فجر فرصتی ارزنده و گرانقدر به منظور تبیین دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: انقلاب اسلامی با بهره گیری از روحیه ایمانی توانست به ثمر رسیده و زمینه نابودی طاغوتیان را فراهم کند.


وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران از ثمرات گرانقدری برخوردار بوده که باید در مسیر تبیین و دستاوردهای گرانقدر آن تلاش شود، بیان داشت: گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی حرکتی برای یادآوری و حفظ ارزش های والای انقلابی است.


استاد حوزه علمیه آمل، تصریح کرد: بصیرت محوری نقش ارزنده ای در ماندگاری انقلاب اسلامی داشته است که باید این بصیرت و هوشیاری به نحوی شایسته حفظ و تحکیم شود.


حجت الاسلام رمضانی با بیان این که بصیرت محوری و آگاهی بخشی راهگشای ترویج و تحکیم اهداف نظام اسلامی است، بیان داشت: برای ادامه مسیر گرانقدر انقلاب اسلامی نیازمند حفظ این روحیه هستیم که باید در راستای ترویج آن گام برداشته شود.


رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل با تاکید بر این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عزت و عظمت قرار دارد، افزود: این عزت و عظمت را مدیون حضرت امام خمینی(ره)، خون های پاک شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری هستیم.


وی با بیان این که شهدا رفتند و ما اینک به عنوان ادامه دهنده راه والای این بزرگواران هستیم، گفت: اهتمام ارزنده و گرانقدری باید در مسیر گرامی داشت خون های پاک شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وجود داشته باشد.


استاد حوزه علمیه آمل با اشاره به این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف به پیشرفت های ارزشمندی دست پیدا کرده است، بیان داشت: این ایام فرصت خوبی است تا دستاوردهای انقلاب اسلامی برای همگان تبیین شود.


حجت الاسلام رمضانی با بیان این که این نظام اسلامی با مجاهدت ها و سلحشوری های بسیاری به دست نسل حاضر رسیده است، تصریح کرد: تلاش های ارزنده ای باید صورت گیرد تا نسل جوان انقلاب اسلامی آشنایی ارزنده ای با این ایثارگری ها و پیشرفت هایی که در نظام اسلامی حاصل شده است داشته باشد.


رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل با تاکید بر این که ویژه برنامه های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی باید به بهترین نحو برگزار شود، گفت: مساجد و هیئات مذهبی از ظرفیت بسیار ارزشمندی برخوردار هستند که در برگزاری برنامه های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی می توان از آن ها بهره گیری کرد./1314/پ202/ب6

ارسال نظرات