۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۵
کد خبر: ۲۴۱۲۳۷
معاونت امور طلاب و دانش آموختگان استان مرکزی:

900 طلبه استان مرکزی صاحب کارت هوشمند شده اند

خبرگزاری رسا ـ معاونت امور طلاب و دانش آموختگان استان مرکزی گفت: در استان مرکزی 1226 طلبه واجب شرایط دریافت کارت شناسایی هوشمند طلاب وجود دارد، که تاکنون 900 طلبه استان صاحب کارت هوشمند شده اند و امیدواریم تا پایان اسفند ماه سال جاری برای تمام طلاب سطح استان مرکزی کارت هوشمند صادر شود.
توزيع کارت هوشمند خدمات آموزشي حوزه علميه قم

حجت الاسلام جعفری معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اراک در رابطه با کارت شناسایی هوشمند طلاب گفت: یکی از اقدامات بسیار بزرگ که در سراسر کشور صورت گرفت، کارت شناسایی هوشمند طلاب است و اطلاعات این کارت شامل نام و نام خانوادگی، وضعیت نظام وظیفه، شماره پرونده های مراکز مدیریت و خدمات حوزه، کدملی و تصویر صاحب کارت است.

معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی ادامه داد: ثبت نام و شرکت در امتحانات، احراز هویت طلاب، قابلیت استقبال به شبکه شتاب بانکی، امکان واریز شهریه از جمله ویژگی های این کارت هوشمند است.

حجت الاسلام جعفری بیان داشت: در استان مرکزی 1226 طلبه واجد شرایط دریافت کارت شناسایی هوشمند طلاب وجود دارد، که تاکنون900 طلبه استان صاحب کارت هوشمند شده اند و امیدواریم تا پایان اسفندماه سال جاری برای تمام طلاب سطح استان مرکزی صاحب کارت هوشمند شوند.

معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی با بیان این که کارت هوشمند برای تجمیع و آسوده سازی تمامی امور طلاب و روحانیون سراسر کشور تهیه شده است خاطر نشان کرد: کارت هوشمند احرازکننده هویت طلاب و اساتید حوزه است و این کارت ارائه خدمات به طلاب را تسریع می بخشد.

حجت الاسلام جعفری اظهار داشت: از دیگر قابلیت های ویژه این کارت الکترونیکی، اتصال به شبکه شتاب بانکی است و همچنین شهریه طلاب به حساب این کارت واریز می شود.

معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی در ادامه گفت: احراز هویت طلاب تحت پوشش مراکز آموزشی حوزه‌‌های علمیه، حضور غیاب در انواع جلسات، کلاس‌های درس، همایش ها و کنفرانس‌ها، از طریق این کارت صورت می‌گیرد. /842/ت302/ب6

ارسال نظرات