۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۲۴۱۲۶۵

طلاب برگزیده مدارس علمیه آذربایجان‌شرقی انتخاب شدند

خبرگزاری رسا ـ نتایج مسابقات علمی مرحله مدرسه‌ای سال تحصیلی 93-94 حوزه های علمیه استان آذربایجان‌شرقی اعلام شد.
المپياد علمي طلاب

حجت الاسلام قربانی، معاون آموزش حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی در گفت‌‌وگو خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به برگزاری المپیاد علمی طلاب استان اظهار داشت: المپیاد علمی طلاب مدارس علمیه استان ابتدا در سطح مدرسه‌ای، سپس استانی و در نهایت با انتخاب برگزیدگان به صورت منطقه ای و با حضور طلاب منتخب مدارس علمیه استان های شمال غرب کشور برگزار می شود.

 


وی با بیان این‌که المپیاد علمی حوزه‌های علمیه با هدف شناسایی و حمایت از طلاب مستعد، ایجاد شوق و انگیزه مطالعه میان طلاب برگزار می شود، گفت: شناسایی و حمایت از طلاب مستعد، زمینه‌سازی برای ایجاد روحیه اعتماد به نفس طلاب و همراه‌سازی آموزش و پژوهش در رقابت علمی از دیگر اهداف برگزاری این المپیاد است.

 


حجت الاسلام قربانی ارتباط فعال و اثر بخش مدارس علمیه شمال غرب با یکدیگر، جلب مشارکت اساتید، طلاب و فضلای حوزه در فرایند شناسایی نقاط ضعف و قوت مدارس علمیه در عرصه آموزش و پژوهش و سنجش توان علمی طلاب را از دیگر اهداف این المپیاد عنوان کرد و گفت: به دنبال تقویت بنیه علمی، گسترش فرهنگ مطالعه و پژوهش، توجه به کاربردی کردن آموزه های متون هستیم.

 


به گفته وی در مقطع دو تحصیلی رسول مظاهری، نقی دهقان، رسول عاشوری، مجید قربانی و مسعود هادیان از حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) تبریز و مرتضی مهدی‌زاده، سیدعلی کوه‌کمری و علی کوهی از حوزه علمیه طالبیه و همچنین محرم حسینی و سیدمصطفی صادقی از مدرسه علمیه امام حسن(ع) مراغه برگزیده شناخته شدند.

 


حجت الاسلام قربانی ادامه داد: ایمان ایمانی، اسماعیل حدادیان، امین حاجی‌زاده، امیرمحمد طالبی اقدم، روح الله عابدی و امید شریفی از حوزه علمیه طالبیه تبریز و سعید جدایی، سجاد لطفی، سیدمحمد میرحسینی از مدرسه علمیه امام حسن(ع) مراغه و مهدی دهقان از حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) تبریز در مقطه سه برگزیده شدند.

 


معاون آموزش حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی در ادامه یادآور شد: ستار یحیایی، سیدامیر جهدمیر و سیدمجتبی موسوی هر سه از حوزه علمیه طالبیه تبریز در مقطه چهار عنوان برگزیده را از آن خود کردند.

 


وی افزود: رضا پیشوایی، حسن جمشیدخواه، مهدی نظری، علی خدایی و مرتضی فرشبافیان از مدرسه علمیه صاحب‌الزمان(عج) مرند و همچنین وحید نیا محمد از مدرسه علمیه سالار شهیدان تبریز و علی صادقیلر از مدرسه علمیه امام حسن(ع) مراغه شایسته تقدیر از مرحله مدرسه‌ای شناخته شدند.

 


حجت الاسلام قربانی خاطرنشان کرد: سیدجلال موسوی‌زاده، نقی کردلقانی، ناصر شفاء، سعید علی‌پور، مهدی میرزایی از حوزه علمیه طالبیه تبریز نیز شایسته تقدیر در این مرحله شناخته شدند./935/ت303/ب4

ارسال نظرات