۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۲۴۱۳۱۳
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل:

پیروزی انقلاب اسلامی در سایه مقاومت مردم و امام خمینی محقق شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، پیروزی انقلاب اسلامی را در سایه صبر، استقامت و مقاومت مردمی و رهبری امام خمینی (ره) دانست و گفت: امیدواریم روز به روز شاهد تعالی انقلاب اسلامی باشیم.
دهه فجر انقلاب اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام ولی نظرپور، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های دهه فجر در استان اردبیل گفت: امیدواریم شاهد این باشیم که دستاوردهای مادی و معنوی انقلاب اسلامی با حضور گسترده مردم در برنامه‌های دهه فجر به عینه مشاهده شود و بتوانیم در سایه خون شهدا و ولایت فقیه نگهبان این دستاوردها بوده و روز به روز شاهد رشد و تعالی کشور باشیم.

 

وی افزود: هیچ‌کسی پیش‌بینی نمی‌کرد که در آن زمان انقلاب اسلامی بتواند به پیروزی برسد چراکه تمامی شیاطین دنیا علیه انقلاب اسلامی ایران هر توطئه‌ای که امکان داشت به کار بردند ولی صبر و استقامت مردم در سایه رهبری این توطئه‌ها را خنثی کرد و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل، تصریح کرد: برنامه‌های دهه فجر امسال با همکاری 21 کمیته از دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام نظر‌پور، خاطرنشان کرد: در طول دهه فجر برنامه‌های متعددی خواهیم داشت و امیدواریم که کمیته‌های برگزاری مراسم دهه فجر تا 30 دی ماه برنامه‌های خود را اعلام کنند تا اطلاع‌رسانی شود.

 

وی با تاکید بر لزوم برگزاری هر چه باشکوه تر راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: مهم ترین برنامه روز 22 بهمن حضور گسترده مردم در راهپیمایی خواهد بود.

 

این مسؤول ادامه داد: فیلمبرداری هوایی یکی از مشکلات ما در ثبت حضور باشکوه مردم اردبیل در راهپیمایی 22 بهمن است که امیدواریم این مشکل حل شود و حضور مردم را بتوانیم به خوبی انعکاس دهیم.

 

در ادامه این جلسه، حجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، نیز خاطرنشان کرد: سال گذشته به دلیل بارش برف مدارس استان چند روزی تعطیل شد و فرصت به وجود آمده در دهه فجر برای آگاه‌سازی دانش‌آموزان از دست رفت و باید این موضوع امسال مورد توجه قرار گیرد و به خوبی در این مورد چاره‌اندیشی شود.

 

وی ادامه داد: دهه فجر یکی از فرصت‌های بسیار مناسب برای آگاه‌سازی نسل جدید انقلاب با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است و باید از این فرصت به نحو مطلوب و شایسته استفاده کرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: ابعاد مختلفی در پیروزی انقلاب اسلامی وجود دارد که در این جشن‌ها می‌توانیم این مسائل را بازگو کنیم و باید بتوانیم با روش‌های نوین تمامی ابعاد انقلاب را برای نسل جدید اطلاع‌رسانی کنیم.

 

حجت الاسلام ستوده افزود: باید سال به سال برنامه‌های این دهه هدف‌گذاری شود و هر سال مطالب جدید و متنوع‌تری را به کار بگیریم.

 

این مسؤول بیان کرد: این دهه و برنامه‌های اجرا شده در آن فرصت مناسبی است تا دستاوردهای دولت در دو سال گذشته به مردم اعلام شود.

 

سید ناصر اسحاقی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل نیزدر ادامه گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل مسؤولیت کمیته فرهنگی و هنری دهه فجر امسال را برعهده دارد که با مشارکت 6 دستگاه برنامه‌های این کمیته برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه کاروان فرهنگ و امید متشکل از چهره‌های هنری اردبیل در ایام دهه فجر هر روز به یک شهرستان سفر می‌کند، ادامه داد: نباید برنامه‌ها را فقط به ادارات مختص کنیم بلکه باید کارخانه‌ها، واحدهای صنعتی و حتی روستاها در برگزاری این برنامه‌ها مشارکت داشته باشند./937/پ202/ب4

ارسال نظرات