۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۲۴۱۳۶۳
حجت الاسلام مصلحی در گفت وگو با رسا:

مردم و شورای نگهبان اجازه نخواهند داد پست‌های کلیدی کشور دست افراد فتنه گر و برانداز بیفتد

خبرگزاری رسا ـ حجت‏الاسلام مصلحی به خیز فتنه‏گران برای تصاحب مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد گفت: شورای نگهبان باید با تیزبینی از ورود فتنه گران به مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری جلوگیری کند.
الاسلام حيدر مصلحي وزير اطلاعات

حجت‏الاسلام حیدر مصلحی وزیر اطلاعات دولت دهم در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری رسا، نسبت به برنامه فتنه‏گران برای نفوذ در مجلس خبرگان رهبری و مجلس دهم و حرکت خزنده آنها در این جهت واکنش نشان داد و گفت: یکی از کارهایی که فتنه‏گران مشغول آن هستند کمرنگ کردن فتنه است.

وی با بیان این‏که فتنه گران می‏خواهند فتنه را از شاخص بودن دور کنند، ابراز داشت: آنها برای این‏که از رد صلاحیت شورای نگهبان در امان بمانند مشغول بازسازی چهره خود در جامعه هستند.

حجت‏الاسلام مصلحی با تأکید بر این‏که آنها می‏خواهند رنگ فتنه را از جامعه پاک کنند، خاطرنشان کرد: آنها به دنبال نتیجه‏گیری خوب نزد شورای نگهبان هستند و شورای نگهبان باید با تیزبینی از ورود این افراد به مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری جلوگیری کند.

وزیر اطلاعات دولت دهم در پایان اظهار داشت: ملت ایران با هوشیاری و بصیرت جلوی این افراد را خواهند گرفت و نخواهند گذاشت پست‏های حساس و کلیدی به دست افراد فتنه‏گر و برانداز بیفتد./922/ت301/ج

 

ارسال نظرات