۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۹
کد خبر: ۲۴۱۳۷۸
استاد حوزه و دانشگاه:

رژیم صهیونیستی صحنه گردان اصلی اهانت به ساحت پیامبر اسلام است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه، رژیم صهیونیستی را صحنه گردان اصلی اهانت به ساحت پیامبر گرامی اسلام در سال های اخیر به ویژه در حوادث اخیر فرانسه دانست.
حجت الاسلام آقاجاني، استاد حوزه و دانشگاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار، حجت الاسلام غلامرضا آقاجانی، استاد حوزه و دانشگاه امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حوادث اخیر فرانسه حضور نخست وزیر رژیم صهیونیستی در صف تظاهرات کنندگان را یک طنز توصیف کرد و گفت: دولت‌مردان فرانسه قول پیگیری به اوضاع نابه سامان کشور خود را می دهند و به اظهار نظرات پراکنده اکتفا و مردم را به آرامش دعوت می کنند، اما اتفاقات رخ داده در این کشور، دولت را مجبور می کند تا فرانسه را به پادگان نظامی تبدیل کند و در خیابان ها کسی جز نیروی امنیتی و پلیس دیده نشود.

 

حجت الاسلام آقاجانی ادامه داد: هفته گذشته تظاهراتی در پاریس جهت محکوم کردن آن حادثه و همدردی با خانواده قربانیان برگزار می شود که اصل برگزاری چنین راهپیمایی جهت محکومیت کشتار، خشونت و افراطی گرایی قابل دفاع است اما آنچه جزء طنزهای روزگار ما به شمار می آید حضور نتانیاهو نخست وزیر منفور صهیونیستی در صف نخست این تظاهرات است.

 

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این دستان نتانیاهو به خون هزاران فلسطینی بی گناه آغشته شده است، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی بیشترین کمک های تسلیحاتی، مالی و اطلاعاتی را به گروه تکفیری داعش برای نبرد با دولت و ملت دو کشور سوریه و عراق کرده است.

 

وی با بیان این که برای همگان روشن شده است که یکی از مهم ترین اهداف چنین اقدماتی ترویج اسلام هراسی در اروپا است، تصریح کرد: افزایش روز افزون گرایش مردم و جوانان اروپایی به اسلام و رویکرد مثبت شهروندان غربی به مفاهیم اسلامی دولت های استکباری را به دست پاچگی انداخته تا آنجایی که حاضرند برای جلوگیری از رشد اسلام در غرب دست به هر کاری بزنند.

 

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به این که امروزه در غرب اسلام هراسی یک پروژه تعریف شده است و صدها اندیشمند و کارشناس غربی در این خصوص مشغول فعالیت هستند و نظریات و فرضیات مختلفی را بررسی و در مجامع علمی بیان می کنند، بیان داشت: غرب پذیرفته که دین مبین اسلام و ندای حقیقت و بوی رحمت به سرعت در کشورهای غربی در حال نفوذ و گسترش است.

 

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به توهین های بی شرمانه به ساحت پیامبر رحمت حضرت محمد(ص) در اروپا در سال های اخیر، یاد آور شد:  حمایت مسلمانان جهان از پیامبر بزرگوارشان در خور تحسین و ستایش است.

 

حجت الاسلام آقاجانی در ادامه گفت: هر زمان که دنیای زر و زور و تزویر به  ساحت پیامبر گرامی اسلام اهانت کرده، مسلمانان ثابت کرده اند که نمی توان مانع نورافشانی خورشید شد.

 

استاد حوزه و دانشگاه  خاطرنشان کرد: به نظر می رسد روشنفکران عاقل دنیای غرب به میزان علاقمندی و دلدادگی مسلمانان جهان به پیامبر رحمت که چندین بار از سوی لشکر رسانه‌ای غرب در دنیای کاغذی و مجازی در برهه‌های مختلف با انتشار کاریکاتور موهن و توهین آمیز آزموده شده است، پی برده اند و دانسته اند که نمی توانند به سادگی میان آنها جدایی انداخت./950/پ202/ب1

ارسال نظرات