۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۲۴۱۳۸۵

آغاز پذیرش طلاب و دانش پژوهان در حوزه علمیه خواهران آمل

خبرگزاری رسا ـ مسؤول حوزه علمیه خواهران آمل از آغاز پذیرش طلاب و دانش پژوهان در این حوزه علمیه خبرداد.
مرکز مديريت حوزه علميه خواهران

سید قاسم حامدی، مسؤول حوزه علمیه خواهران آمل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با اشاره به آغاز پذیرش طلاب در حوزه علمیه خواهران آمل، گفت: پذیرش سراسری حوزه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) شروع شده است که دانش پژوهان می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

وی با تاکید بر این که این مدرسه علمیه در دوره عمومی سطح دو (کارشناسی) برای سال تحصیلی 94 و 95 اقدام به ثبت نام می کند، بیان داشت: ثبت نام در این دوره بدون آزمون کتبی و برای همه سنین صورت می گیرد.

 

حامدی با اشاره به امتیازات تحصیل در حوزه علمیه خواهران آمل، تصریح کرد: توفیق شاگردی مکتب اهل بیت معصومین(ع) از جمله امتیازات ارزشمند و گرانقدر تحصیل در حوزه های علمیه است.

 

مسؤول حوزه علمیه خواهران آمل با بیان این که به فازغ التحصیلان این حوزه علمیه مدرک رسمی سطح دو(کارشناسی) اعطا می شود، افزود: بهره مندی از فضای علمی و معنوی حوزه علمیه و امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر حوزه و دانشگاه برای علاقمندان فراهم است.

 

وی ادامه داد: امکان تحصیل برای همه سنین و در مقاطع مختلف تحصیلی و به صورت تمام وقت و پاره وقت فراهم است که از علاقمندان برای ثبت نام دعوت به عمل می آید.

 

حامدی با بیان این که علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر همه روز از از شنبه تا چهارشنبه می توانند به حوزه علمیه مراجعه کنند، بیان داشت: علاقمندان به آدرس آمل، خیابان امام خمینی(ره)، آفتاب ششم، حوزه علمیه فاطمه الزهرا(س) مراجعه کرده و یا با شماره 01144271830 تماس حاصل کنند.

 

مسؤول حوزه علمیه خواهران آمل با اشاره به این که دشمن به دنبال خدشه دار کردن ارزش های دینی است، تصریح کرد: رسالت حوزه و روحانیت در دفاع از مرزهای اعتقادی بسیار حساس و حائز اهمیت است.

 

وی با بیان این که حوزه های علمیه همواره در خط مقدم دفاع از مبانی دینی جامعه اسلامی حضور داشته و دارند، خاطرنشان کرد: حوزه و روحانیت مدافع راستین و حقیقی اسلام ناب هستند.

 

حامدی حوزه‌های علمیه را مرکز پرورش عالمان دینی دانست و با بیان این که این مرکز دینی به عنوان یکی از بازوان اصلی انقلاب و نظام رسالت سنگینی بر عهده دارد، افزود: حوزه و روحانیت پیشگامان اصلی ترویج اندیشه های ناب دینی در جامعه بوده که روحانیت آگاه همواره در مسیر تقویت اسلام ناب محمدی(ص) گام برداشته است./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
زهره صامتی
Iran, Islamic Republic of
۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۶
خواهشا اینقدر سخت نگیرید تا بتوانیم وارد بشیم
1
1
زهره صامتی
Iran, Islamic Republic of
۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۶
خواهشا اینقدر سخت نگیرید تا بتوانیم وارد بشیم
0
3
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
لطفا بدون دیپلوم هم ثبت نام کنید
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
لطفا بدون دیپلوم هم ثبت نام کنید
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵
با دیپلم میشه وارد شد
0
0