۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۲۴۱۴۱۸
مدیر کل اوقاف زنجان:

گسترش اسلام سبب ایجاد موج جدید اسلام هراسی شده است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل سازمان اوقاف و امور خیریه زنجان با بیان این که گسترش روزافزون دین اسلام در دنیا سبب شده تا دشمنان به اهانت به مقدسات اسلامی روی بیاورند، گفت: استکبار جهانی پشت پرده این اهانت سنگین به پیامبر اکرم(ص) است.
حجت الاسلام باقري

حجت الاسلام علی باقری، مدیر کل سازمان اوقاف و امور خیریه استان زنجان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اشاره به اقدامات زشت رسانه های غربی در اهانت به ساحت قدسی پیامبر(ص) اظهار داشت: اهانت به پیامبر اکرم(ص) یک اقدام زشت و ناپسند از سوی دشمنان اسلام است که البته این اهانت ها چیزی از مقام و عظمت این پیامبر بزرگوار کم نمی کند.

 

وی در ادامه اهانت را سبب نداشتن منطق قوی دانست و خاطرنشان کرد: اهانت در جایی صورت می گیرد که طرف مقابل منطق نداشته باشد و قانع به مسائل روز و دین خدا نباشد.

 

مدیر کل سازمان اوقاف و امور خیریه زنجان در ادامه با اشاره به پشت پرده توطئه جدید دشمنان اسلام تصریح کرد: پشت پرده این اهانت سنگین به پیامبر اکرم(ص) استکبار جهانی حضور دارد که با این کار می خواهند مسلمانان جهان اسلام را تحریک کنند.

 

حجت الاسلام باقری در ادامه ضمن محکوم کردن اقدام اخیر نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» در توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) تاکید کرد: توهین به ادیان الهی و ائمه اطهار(ع) قابل قبول نیست و ما آن را محکوم کرده و همه آحاد جامعه نیز باید اعتراض خود را نسبت به این کار زشت اعلام کنند.

 

این مسؤول در ادامه گسترش روز افزون اسلام در دنیا را سبب موج جدید اسلام هراسی ها خواند و افزود: گسترش دین اسلام و گرایش افراد به این دین سبب شده که دشمنان دست به اقدامات زشت و وقیحانه زده و با این کار وجهه ائمه اطهار(ع) و دین اسلام را در جهان بد نمایان کنند.

 

مدیر کل اوقاف زنجان در ادامه با اشاره به دست داشتن صهیونیست ها در توطئه های اخیر علیه دنیای اسلام اظهار داشت: این کار زشت از سوی استکبار جهانی و صهیونیسم طراحی شده است که می خواهند با این کار خود برای جهان اسلام یک حکومت تروریستی ایجاد کنند.

 

حجت الاسلام باقری در پایان توقف اینگونه اعمال افراط گرایانه را خواستار شد و گفت: انجام اینگونه کارهای زشت سبب گسترش هر چه بیشتر تروریسم در جهان شده و باعث ایجاد دو دستگی می شود که باید هر چه سریع تر جلوی این کار ها گرفته شود./949/ت302/ب4

ارسال نظرات