۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۲۴۱۴۲۸
نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران:

اسراییل و آمریکا در ورطه نابودی قرار دارند

خبرگزاری رسا ـ ابوعماد الرفاعی گفت: حرکت سیاسی منطقه به سمت نابودی اسرائیل است و ما باید با استفاده از هنر و تبلیغات عقاید خود را به جهان صادر کنیم.
حزب الله

به گزارش خبرنگار خبر گزاری رسا، ابوعماد الرفاعی نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران در مراسم رونمایی از مجموعه فیلم های تولید شده در باشگاه فیلم سازی سوره که یکشنبه 28 دی ماه در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار شد، گفت: اگر می خواهیم حرکتی که انجام می دهیم را ارزیابی کنیم باید اصل آن حرکت را در نظر بگیریم.

 

وی افزود: در جریان پیروزی انقلاب اسلامی ایران حرکت های فرهنگی بسیاری صورت گرفت و ما باید اصل را در نظر بگیریم و آن این است که مشکل جهان اسلام مسأله موجودیت صهیونیست ها است.

 

نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران با اشاره به خواسته های امام(ره) و مقام معظم رهبری در رابطه با نابودی رژیم غاصب صهیونستی اظهار کرد: هر حرکتی که در این جهت انجام شود موفق است و اولویت باید مساله نابودی صهیونیست ها باشد و اگر در این جهت حرکت نکنیم به موفقیت دست نخواهیم یافت.

 

الرفاعی گفت: ما باید پایمان را محکم بر زمین بگذاریم و مبارزه با صهیونیست ها و آمریکا را که هدف اصلی ما است دنبال کنیم.

 

وی تاثیرگذاری هنرمندان را یادآور شد و اظهار کرد: معمولا هنرمندان حضورشان در جامعه شاخص و جلوتر از سیاست ها و واقعیت ها است، بنابراین هنرمندان باید قبل از هر اقدام سیاسی شروع به کار کنند، در کشورهای غربی بعد از ساخت و ایده یک فیلم آن ایده را به ملت ها تحمیل می کنند.

 

نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران اظهار کرد: برنامه امام(ره) نابودی اسراییل بود و ما باید این موضوع را در کارها و فعالیت های هنری نشان دهیم.

 

الرفاعی با اشاره به شکست کشورهای غربی و آمریکا در عراق و افغانستان خاطرنشان کرد: ما راه زیادی را طی کرده ایم و باید آن را نشان دهیم، مظلومیت فلسطین تنها کافی نیست و باید فیلمی ساخته شود که ما را به هدف اصلی مان یعنی نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک کند.

 

وی افزود: حرکت سیاسی منطقه به سمت نابودی اسرائیل است و آن را باید نشان دهیم، آنها داعش را در منطقه تولید کرده اند و ما باید با استفاده از هنر و تبلیغات عقاید خود را به جهان صادر کنیم.

 

نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران با بیان اینکه آمریکا و اسراییل در همه جا از شنود استفاده می کنند، گفت: این آزادی نیست و نشانه شکست و نابودی آنها است./818/پ202/ب4

ارسال نظرات