۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۲۴۱۴۴۰
حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده:

اهانت کنندگان به ساحت مقدس رسول اکرم به سزای عمل ننگین خود خواهند رسید

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس رسول اکرم(ص) گفت: اهانت کنندگان به ساحت مقدس رسول اکرم به سزای عمل ننگین خود خواهند رسید.
حجت الاسلام و المسلمين حسن زاده

حجت الاسلام والمسلمین سیدابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ابرازداشت: تبلیغات غرب و ترویج اسلام هراسی به سبب گسترش موج اسلام خواهی در آن کشور ها است.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: پس از موفقیت انقلاب اسلامی و گسترش آن، غرب برای مقابله با آن به فکر تشکیل گروهک های افراطی افتاد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده عربستان را پشتیبان گروهک های افراطی توصیف و عنوان کرد: این کشور به گروهک های افراطی و تکفیری در دانشگاه ها و پادگان های خود آموزش نظامی می داد.

وی رژیم صهیونیستی و آمریکا را حامیان فرا منطقه ای گروهک های تروریستی توصیف و عنوان کرد: این دو کشور به گروهای تروریستی کمک تسلیحاتی می کنند.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به محقق شدن صدور انقلاب به دیگر کشورها ابرازداشت: برای مقابله با این کشورهای غربی به فکر ضربه زدن به دستاورد بزرگ فتادند.

وی با بیان این که پیش بینی امام خمینی(ره) درباره حمله صدام به کشورهای عربی به وقوع پیوست، گفت: دیکتاتور گذشته عراق با حمله به کویت خوی وحشی گری خود را نشان داد.

حجت الاسلام والمسلیمن حسن زاده در ادامه گفت: اکنون نیز پیش بینی رهبر معظم انقلاب درباره این که تشکیل گروه های تروریستی دامن غرب را خواهد گرفت، در حال تحقق است.

بدنام کردن مسلمانان از هدف های تشکیل گروهای تروریستی است

امام جمعه موقت اهواز، مقابله با آرمان های انقلابی مردم مسلمان و بد نام کردن مسلمانان را از اهداف تأسیس شبکه های تروریستی توصیف و عنوان کرد: حوادث اخیر فرانسه نشان داد که ترور ساخته شده به وسیله غرب دامن خود آن ها را گرفته است.

وی با اشاره به گرایش برخی جونان غربی به حرکت های افراطی بیان داشت: تبلیغات گسترده غربی و روی گردانی از فرهنگ مادی گرایی غربی سبب گرایش این جوانان به حرکت های افراطی شده است.

گرایش به افراط گرایی نقطه مقابل پوچ گرایی غربی است

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده ابرازداشت: گرایش جوانان غربی به حرکت های افراطی ناشی از تبلیغ گسترده مجازی مادی گرایی و پوچ گرایی از سوی دولت های فاسد آن کشورها است.

وی افزود: این گرایش هیچگاه پایدار نخواهد بود و مسیر اسلام صحیح تنها راهی است که انسان های حقیقت جو به دنبال آن هستند.

وی در ادامه توهین به پیامبران از سوی غرب را محکوم کرد و گفت: این افراد به شیوه های صحیح و نه به شیوه های افراطی به مجازات خود خواهند رسید.

امام جمعه موقت اهواز در پایان بیان داشت: دوگانگی رفتار غربی ها در محکوم ساختن افراط از جهتی و قابل قبول دانستن توهین به مقدسات از چشم جهانیان دور نخواهد ماند و چهره زشت غرب را بیش از پیش نمایان خواهد کرد./9452/ت302/ب2

ارسال نظرات