۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۲۴۱۴۶۹
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

ایمان واقعی در عشق و پیوند ناگسستنی با رسول خدا است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان با تأکید بر این که ایمان واقعی در عشق و پیوند ناگسستنی با رسول خدا است، گفت: ایمانی که در آن عشق به پیامبر گرامی است نباید به حتم ایمان نیست.
آيت الله نورمفيدي، نماينده ولي فقيه گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت‏ الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان امروز در دیدار با کارکنان اهل سنت سازمان جهاد کشاورزی استان با تأکید بر این که ایمان واقعی در عشق و پیوند ناگسستنی با رسول خدا است، ادامه داد: ایمانی که در آن عشق به پیامبر گرامی است نباید به حتم ایمان نیست.

 

وی بر ضرورت تقویت وحدت و همدلی امت اسلامی در برابر توطئه افکنی‌های دشمنان اسلام تأکید کرد و بیان داشت: امروز تنها راهی که زمینه سعادت و تعالی مسلمانان عالم را فراهم خواهد کرد انسجام امت اسلام در برابر جبهه کفر است.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که اهداف دشمنان در برابر امت اسلام کاملاً روشن شده است، تصریح کرد: نظام سلطه عشق همه مسلمانان را هدف اصلی خود قرار داده است.

 

امام جمعه گرگان با بیان این که ملت های مسلمان اعم از شیعه و سنی باید با عشق و علاقه به یکدیگر نگاه کنند و هر گونه اختلاف نظر را کنار بگذارند، ادامه داد: امروز شرایط به گونه ای است که دشمنان اسلام از هر گونه اختلافی برای عملی کردن توطئه های شوم خود استفاده می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان با تأکید براین که امت اسلامی باید در راه روش مسیر پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت رسول خدا را دنبال کنند، تصریح کرد: راهی که ائمه اطهار(ع) عمل کرده را بپذیریم که این راه خدا، قرآن و عقلای اسلامی است.

 

وی وحدت و همدلی امت اسلام را یکی از مهم ترین دغدغه های امام راحل دانست و خاطرنشان کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی همیشه بر ضرورت برقراری وحدت میان مسلمانان تأکید فراوان داشتند.

 

آیت الله نورمفیدی با تأکید براین که وحدت امت اسلامی همواره مورد تأکید پیامبر گرامی اسلام و ائمه اطهار(ع) بوده است، ادامه داد: مسلمانان باید پیامبر گرامی اسلام را محور وحدت خود قرار دهند و با ادامه مسیر تعیین شده از سوی پیامبر خوبی ها و مهربانی ادامه توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

 

امام جمعه گرگان این که امروز بر امت اسلامی تکلیف است که از دستورهای ارزشمند دین مبین اسلام در خصوص دوری از تفرقه و نزاع عمل کنند، گفت: تنها شعار وحدت دادن خوب نیست، بلکه باید در عمل شاهد وحدت عملی میان امت اسلام باشد.

 

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: ذات اقدس الهی بعد از هر پیامبری، پیامبر دیگری را مبعوث کرد، اما با بعثت نبی مکرم اسلام (ص) درب نبوت بسته شد و تا قیامت، هیچ پیامبری برانگیخته نخواهد شد.

 

آیت الله نورمفیدی، تاکید کرد: مسلمانان باید منشأ اختلافات خود را به دست آورده و آن را ریشه یابی کنند، بدانند که اختلاف بین آنها به نفع چه کسانی است./1315/پ202/ب1

ارسال نظرات