۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۴
کد خبر: ۲۴۱۵۶۷
مسوؤل ستاد بزرگداشت دهه فجر:

آگاهی بخشی و نشاط آفرینی از رویکردهای دهه فجر سال جاری است

خبرگزاری رسا ـ مسوؤل ستاد بزرگداشت دهه فجر وی با اشاره به رویکرد های در نظر گرفته شده برای دهه فجر سال جاری، گفت: آگاهی بخشی، امید افزایی، جوان گرایی و نشاط آفرینی از رویکرد های دهه فجر سال جاری است.
محمد حسين زارع مسوؤل ستاد بزرگداشت دهه فجر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد حسین زارع مسوؤل ستاد بزرگداشت دهه فجر در نشست خبری که صبح امروز یکشنبه در دفتر مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد با بیان اینکه دهه فجر نمایش شکوه و نمایش عظمت ایران اسلامی است، گفت: دهه فجر بعنوان بازیابی خاطرات انقلاب اسلامی و یادبود حیات دوباره ملت ایران یکی از حساس ترین مقاطع تاریخی برای مردم ایران است.

 

وی با اشاره به رویکردهای در نظر گرفته شده برای دهه فجر سال جاری، گفت: آگاهی بخشی، امید افزایی جوان گرایی نشاط آفرینی از رویکرد های دهه فجر سال جاری است.

 

مسوؤل ستاد بزرگداشت دهه فجر با بیان اینکه برگزاری مراسمی شایسته دهه فجر، نیازمند عزم ملی است، عنوان کرد: برای انجام چنین مراسمی لازم است شرایط برای حضور گسترده مردم محیا شده و تمامی نهادها و سازمان های دولتی و غیر دولتی در این مراسم حضور داشته باشند تا قدرت سیاسی و فرهنگی نظام و همچنین تجلی اقتدار ملت به زیباترین شکل صورت گیرد.

 

وی افزود: ستاد دهه فجر معتقد است تکریم و قدر شناسی و زنده نگه داشتن یاد امام باعث تداوم حرکت انقلاب است،برنامه های دهه فجر با حضور اقشار مختلف از حرم امام(ره) آغاز می گردد، در روز 12 بهمن مراسم گرامی داشت سالروز ورود امام(ره) به میهن را در حرم آن امام بزرگوار خواهیم داشت.

 

وی با اشاره به برنامه های مختلف ویزه دهه فجر، ابراز داشت: حرکت کاروان موترسواران از فرودگاه امام خمینی تا حرم مطهر ایشان و گلباران این مسیر، اجرای برنامه ویزه در ناو جماران، اجرای رژه دریایی در بندر انزلی، گلباران زادگاه امام(ره) در شهر خمین، برنامه گلبانگ انقلاب در مدارس کشور از برنامه هایی است که در 12 بهمن پیش بینی شده است.

 

وی در ادامه افزود: در ساعت 21 شامگاه 21 بهمن مردم با فریاد های کفر ستیز خود یعنی بانگ الله اکبر آن لحطه های انقلاب اسلامی را گرامی خواهند داشت و در دهه فجر سال جاری 22 هزار برنامه متنوع در نظر گرفته شده است.


مسوؤل ستاد بزرگداشت دهه فجر با بیان این که شیرین ترین حادثه در تاریخ ایران در این ایام افتاده است، اظهار داشت: بزگداشت ایام الله دهه فجر، بزرگداشت آرمان ها و ارزش ها و مجاهدت ها و ایثارگری های مردم و همچنین رهبری همچون امامی است که توانست جان های متفرق مردم را به یک امت واحده برای سرنگونی یک نظام 2500 ساله تبدیل کد و الگوی جدیدی از حاکمیت را به مردم نشان بدهد که بر اساس ارزشهای دینی و اسلامی است.

 

وی با اشاره به یکی از اصلی ترین تفاوت های نظام جمهوری اسلامی با دیگر حکومت ها یعنی اتکاء به معنویت، گفت: امام تجلی لطف خدا است، او تبلور آرزوهای مردم بوده که با بهره گیری از آموزه های دینی و شریعت اسلامی توانست یک حکومتی را بنا بکند که بزرگترین اعجاز قرن نام گرفته است.

 

زارع با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ارزشمند ترین و ماندگارترین میراث جضرت امام(ره) است، تاکید کرد: در چنین شرایطی، دهه فجر باید بتواند پویایی لازم را برای زنده نگه داشتن آرمان های انقلاب را برای تمامی نسل ها در پی داشته باشد، حضور مردم یکی از عوامل بازدارندگی در مقابل توطعه هایی است که دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران انجام می دهد.811/پ203/ب6

ارسال نظرات