۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۳
کد خبر: ۲۴۱۶۱۷
آیت الله طبرسی:

اهانت به پیامبر رحمت اوج خباثت و جهالت دنیای بشریت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان با محکوم کردن اقدام موهن نشریه فرانسوی در هتک حرمت پیامبر گرامی اسلام، گفت: اهانت به پیامبر رحمت و همچنین ارزش های دینی نشان دهنده خباثت و جهالت دنیای بشریت است که غرب به دلیل ترس از گسترش و نفوذ اسلام در حال رهبری آن است.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری،  آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در جمع خبرنگاران ضمن اعلام انزجاراز عمل وحشیانه نشریه «شارلی ابدو» نسبت به رسول خدا(ص)، گفت: دشمنان اسلام، اهانت به مقدسات مسلمانان را حمایت از آزادی می‌دانند.

 

آیت الله طبرسی گفت: دشمنان با ترفندهای مختلف در صدد ضعیف نشان دادن و کوچک کردن اسلام و مسلمانان هستند در صورتی که اسلام در بین آزادی خواهان جهان حتی در غرب، مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است.

 

وی افزود: مسلمانان تازه گرویده به اسلام، خود نسبت به این دین الهی و احکام نورانی و با استدلال های محکم اذعان دارند که با عمل به فرامین اسلام در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی، هنری و فرهنگی به موفقیت های زیادی دست یافتند.

 

آیت الله طبرسی اظهار داشت: توهین به ادیان الهی نشان از احترام قائل نبودن به دین است و در حقیقت دشمنان در صدد تفرقه و ایجاد  شکاف بین ملت های جهان هستند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: اهانت به اسلام از صدر آغاز این دین تا کنون بوده است اما هیچ گاه دست اندرکاران به توهین ها، به اهداف شوم خود دست نمی یابند بلکه  آب در هاون می کوبند.

 

آیت الله طبرسی افزود: همه آزادیخوان جهان باید در برابر این اهانت ها از خود، واکنش نشان دهند چرا که در غیر این صورت این توهین ها، دامن آنها را نیز خواهد گرفت.

 

وی تصریح کرد: خدا در همه لحظه ها از حق، دفاع می کند و  همه انسان های آزاده جهان باید برای توهین به مقدسات اسلام در نشریات غربی، متحد شوند و مساجد و مطبوعات نیز در این راستا، وظایف خطیری بر عهده دارند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران به نقش رسانه ها در روشنگری و آگاهی بخشی جامعه جهانی در خصوص این توطئه صهیونیستی اشاره کرد و گفت: اصحاب رسانه باید علاوه بر محکوم کردن اینگونه از اهانت ها، جلوی به خطر افتادن حفظ و شان خود نیز باشند.

 

 وی با اشاره به هتک حرمت مقدسات مسلمانان از سوی نشریه فرانسوی «شارلی ابدو»، افزود:  دشمنان اسلام با کمال بی‌شرمی حمایت از این اهانت ها را حمایت از آزادی می‌دانند.

 

رییس شورای حوزه علمیه مازندران گفت: اهانت به اسلام نوعی خباثت و جهالت است که غرب به دلیل ترس از گسترش و نفوذ اسلام، هراس دارند و این گونه عمل می کند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات