۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۳
کد خبر: ۲۴۱۶۳۵
مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران:

اهانت به پیامبر اسلام، توهین به همه ارزش های والای انسانی است

خبرگزاری رسا ـ‌ مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران، پیامبر گرامی اسلام(ص) را مظهر علم، اخلاق و رحمت دانست و گفت: اهانت به چنین شخصیت برجسته ای، توهین به همه ارزش های والای انسانی و اسلامی است.
مدير کل اوقاف و امور خيريه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام ستار علیزاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز در جمع خبرنگاران با محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام، گفت: این گونه اقدامات غربی ها ریشه در هراس آنها از جهان شدن اسلام ناب محمدی دارد.

 

وی با بیان این که صهیونیست ها عامل اصلی این گونه جسارت ها به مقدسات دینی امت اسلامی هستند، افزود: اقتدار و عظمت امت اسلامی در عرصه جهان صهیونیست ها را عصبانی کرده است.

 

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که پیامبر گرامی اسلام در هـمـه کـمـالات بـه نـقـطـه اوج رسـیـده و جـامـع و کـامـل کـنـنـده همه خوبی ها هستند، افزود: جامعیت نبی مکرم اسلام(ص) در عقاید، اعمال و اخلاق به منصه ظهور رسیده است.

 

وی پیامبر گرامی اسلام(ص) را مظهر علم، اخلاق و رحمت دانست و خاطرنشان کرد: اهانت به چنین شخصیت برجسته ای، توهین به همه ارزش های والای انسانی و اسلامی است.

 

مدیر کلاوقاف و امور خیریه مازندران، اهانت یک نشریه فرانسوی به رسول گرامی اسلام را حلقه‌ای از حلقه‌های جریان اهانت به وجود نبی مکرم اسلام(ص) از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست و ادامه داد: این گونه حرکت ها نشان از ترس و واهمه آنها از اوج‌گیری اسلام خواهی در دنیا است.

 

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که پیامبر گرامی اسلام شـخـصـیـتـى تـام و کـامـل است، گفت: کمترین نقص، عیب و آلودگى به حریم مقدس این فرستاده ارزشمند خداوند متعال راه نیافته است.

 

وی با بیان این که پیامبر گرامی اسلام(ص) با برخوردارى از بهترین داشته هاى نفسانى و دریـافـت عـالى تـریـن داده هـاى قـرآنـى بـه نـهـایـى تـریـن مـرتـبـت انـسـانـى نایل شدند، تصریح کرد: ایشان نخست در بعد عقیده و اندیشه به توحید ناب رسید و همه هستى را پرتویى از وجـود حـق تـعـالى دید که در آفرینش و اداره آن هیچگونه شریکی را بر نمى تابد.

 

حجت الاسلام علیزاده با تأکید براین که شـخـصـیـت بـى نـظـیـر رسول گرامی اسلام در هـمـه کـمـالات و فضایل در اوج قرار گرفته است، تصریح کرد: ایشان از آن جهت اشرف مخلوقات نام گرفت به گونه اى که برتر از آن جـز در مـورد خـداونـد کـه کـمـال مـطـلق و مـعـطـى کـمـالات اسـت کـمـالى قـابـل تـصـور نیست.

 

وی از سخنان خود با بیان این که آمریکا و صهیونیست‌ها از اسلام خواهی و اقبال معنویتی که در جهان وجود دارد بسیار عصبانی هستند، گفت: آنها هدف خود را از اینگونه اقدامات ضد دینی انتقام جویی می دانند، اما باید بدانند که اسلام ناب هر روز در دنیا بیشتر گسترش می یابد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات