۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۲۴۱۷۱۸
معاونت تهذیب حوزه‌ علمیه استان مرکزی:

غزه نمادی از مظلومیت جامعه اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ معاونت تهذیب حوزه‌ علمیه استان مرکزی امروز 29دی ماه به مناسبت روز غزه گفت: دفاع از مظلوم جزو آرمان های اسلامی ما است و غزه نمادی از مظلومیت جامعه اسلامی است و همه مشاهده کرده‌ایم که مردم عزیز غزه به رغم همه فشارها و سختی‌ها در برابر دشمن مقاومت کردند.
غزه

حجت الاسلام مصطفی اوحدی، معاونت تهذیب حوزه‌ علمیه استان مرکزی امروز 29دی ماه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اراک به مناسبت روز غزه گفت: ما به عنوان یک مسلمان باید نسبت به امور همه مسلمین جهان احساس وظیفه داشته باشیم و روز غزه فرصت بسیار ارزنده ای است که فریاد مظلومیت و حق طلبی مردم مظلومش به گوش جهانیان برسد.


حجت الاسلام اوحدی با بیان این که شعار مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر ظالم اظهار داشت: دفاع از مظلوم جزء آرمان های اسلامی ما است و غزه نمادی از مظلومیت جامعه اسلامی است و همه مشاهده کرده ایم که مردم عزیز غزه به رغم همه فشارها و سختی‌ها در برابر دشمن مقاومت کردند.


معاونت تهذیب حوزه‌ علمیه استان مرکزی خاطر نشان کرد: مردم غزه با ایمانی بزرگ با وجود فشارهای اقتصادی و جنگی که بر آنان تحمیل شده است در برابر ظالم ایستاده‌اند.


وی افزود: ذات بشر ظلم را نمی پذیرد و ما از مسلمانان مظلوم غزه حمایت می کنیم و کسی که وجدان بیدار دارد ظلم را نمی‌پذیرد و غزه نماد مظلومیت و مقاومت جمعی از امت اسلام است.


حجت الاسلام اوحدی با تأکید بر این که غزه نماد مقاومت، پایداری است خاطرنشان کرد: مقاومت مردم مظلوم غزه در برابر حملات رژیم صهیونیستی سبب شد تا بر رژیم ضد بشری ضربه محکمی وارد شود و مردم عزیز غزه پایداری را سرلوحه امور خود قرار داده‌اند.

معاونت تهذیب حوزه‌ علمیه استان مرکزی در ادامه ضمن گرامیداشت 29 دی ماه نماد مقاومت و ایستادگی ملت شریف فلسطین گفت: مسلمانان با اتحاد می تواننداسرائیل را نابود کنند وبا ااتحاد مسلمانان شاهد از بین رفتن صهیونیسم و پیروزی مقاومت خواهیم بود. /842/ت302/ب6

ارسال نظرات