۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۲۴۱۷۱۹
استاد حوزه و دانشگاه:

اهانت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر رسوایی جدیدی برای غرب است

استاد حوزه و دانشگاه با محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام، گفت: دور جدیدی از توحش قرن بیست و یکم به شکل توهین و به بهانه آزادی بیان و آزادی بی شرمی در غرب آفت صهیونیست زده در حال شکل گیری است.
مجله اسلام ستيز شارلي ابدو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام محمدرضا بخشش، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه رضوانهر امروز در نشست بصیرتی در این شهرستان با اشاره به توهین روزنامه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) اظهار داشت: توهین به چنین شخصیتی که رحمه للعالمین، نهایت کمال و کرامت های اخلاقی، عصاره زیبایی های بشر و صاحب خلق عظیم است تنها از انسان های مسخ شده قابل تصور است.

 

وی با اشاره به آیه 32 سوره توبه تصریح کرد: جبهه استکبار و صهیونیسم بدانند که این کار به منزله خاک پاشیدن بر چهره نورانی خورشید است و جز ننگ و رسوایی برای آنها نتیجه ای در بر نخواهد داشت.

 

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه سپاه رضوانشهر، عاملان اصلی این توطئه را استکبار جهانی و ایادی غربی صهیونیستی آنها دانست و افزود: جاهلان و کوردلان شب پرستی که حیات سیاسی اجتماعی خود را با توسل و تشبث به ابزارهای ضد فرهنگی و اخلاقی تعقیب می کنند قبل از اثبات هر چیز بر طبل رسوایی و بی اخلاقی خود می کوبند و با بانگ گوشخراشی به جهانیان اعلام می کنند که چقدر با اسوه حسنه بشریت ضدیت و عناد دارند.

 

استاد حوزه و دانشگاه گفت: دور جدیدی از توحش قرن بیست و یکم به شکل توهین و به بهانه آزادی بیان و آزادی بی شرمی در غرب آفت صهیونیست زده در حال شکل گیری است.

 

حجت الاسلام بخشش این توهین بزرگ را مایه حیرت و تعجب دانست و افزود: جای تعجب است که آنها چه اندازه از نور آفتاب عالم تاب جمال محمدی (ص) گریزانند و سر بر تاریکخانه ضلالت و جهالت نهاده و روی ابوجهل های تاریخ را سفید کرده اند.

 

وی با اشاره به اقدام دشمنان در ایجاد اسلام هراسی در جهان افزود: دشمنان با این اقدامات نابخردانه خود نمی توانند جلوی گسترش روزافزون بیداری اسلامی و عظیم تر شدن موج اسلام خواهی را که مقدمه ظهور حضرت ولیعصر(عج) است را بگیرند و بدانند که نصرت و پیروزی از آن رستگاران و عدالت خواهان جهان است.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه رضوانشهر، تروریست های تکفیری نظیر داعش، القاعده و جبهه النصره را مزدوران اجاره ای نظام سلطه در منطقه برشمرد و گفت: این گروه های تروریستی در واقع برای اجرایی شدن مقاصد و نقشه های شوم نظام سلطه در منطقه نقش ایفا می کنند.

 

وی ادامه داد: بر هیچ انسان منصف و آگاهی پوشیده نیست که این گروه ها در واقع مجریان اوامر و دستورات سرویس های امنیتی و اتاق فکر نظام سلطه هستند و ماجرای حمله دو تروریست به نشریه فکاهی شارلی ابدو سناریوی دیگری برای فشار بر مسلمانان و موج جدید فعالیت های غربی ها علیه اسلام است.

 

حجت الاسلام بخشش در پایان خاطرنشان کرد: سپاهیان سلحشور و بسیجیان قهرمان ضمن دعوت همه مسلمین و جهان اسلام به وحدت و یکدلی و اعلام موضع و انزجار در قبال حرمت شکنی ها، توهین به ساحت مقدس حضرت رسول اعظم محمد مصطفی (ص) را محکوم  و اعلام می دارند هرگونه توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) و مقدسات اسلامی بی پاسخ نخواهد ماند./1318/پ202/ب1

ارسال نظرات