۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۳
کد خبر: ۲۴۱۷۵۵
رییس سازمان جمعیت هلال احمر:

هلال احمر جزو 10 نهاد برتر دنیا است/ خدمت با اخلاص ماندگار است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان جمعیت هلال احمر با بیان این که هلال احمر جزو 10 نهاد برتر دنیا است، گفت: این سازمان توانمند بر جمعیت های دنیا با چراغ خاموش می درخشد و برد آن به دلیل خدمات داوطلبانه مردم است، این خدمات می درخشد و خدا کاری را که با اخلاص باشد، مورد توجه قرار می دهد و این سنت همیشه در جهان جاری است.
جمعيت هلال احمر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید امیرمحسن ضیایی، رییس جدید سازمان جمعیت هلال‌احمر در مراسم معارفه حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین معزی، نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر و تکریم آیت‌الله غیوری و تودیع و پاسداشت محمد فرهادی، رییس سابق سازمان جمعیت هلال احمر که دوشنبه 29 دی ماه در تالار امام خمینی (ره) در دانشکده پزشکی دانشگاه شهید بهشتی با حضور مسؤولان لشکری و کشوری برگذار شد، گفت: اهداف سازمان جمعیت هلال احمر در راستای دین اسلام است و در این راستا تکلیف الهی خود را انجام می دهد.
 
وی با بیان اینکه چرا دانشگاه به عنوان برگزاری مراسم انتخاب شد، اظهار کرد: این مراسم قرار بود در سالن هلال احمر برگزار شود، اما در هر صورت این دو مکان از نظر اینکه محل خدمت و مقدس هستند، برای برگزاری این مراسم سنخیت دارد.
 
رییس سازمان جمعیت هلال احمر خدمت با اخلاص را ماندگار دانست و اظهار کرد: سازمان جمعیت هلال احمر سازمانی مردمی و با مأموریت های خاص برای خدمت به مردم است.
 
ضیایی سازمان جمعیت هلال احمر را جز 10 نهاد برتر جهان دانست و خاطرنشان کرد: این سازمان توانمند بر جمعیت های دنیا با چراغ خاموش می درخشد و برد آن به دلیل خدمات داوطلبانه مردم است، این خدمات می درخشد و خدا کاری را که با اخلاص باشد، مورد توجه قرار می دهد و این سنت همیشه در جهان جاری است.
 
وی ماهیت این  سازمان را جهادی دانست و عنوان کرد: در همه کارهای باید آماده بود و حادثه در یک لحظه اتفاق می افتد، ماموریت های امدادی این سازمان مهم است،مثل یک علم است و سینه به سینه با و با تجربه عادی این علم به دست نمی آید.
 
رییس سازمان جمعیت هلال احمر افزود: هر سرمایه گزاری در جلوگیری ازحوادث، هزینه های مادی را کاهش می دهد و با عث صرفه جویی می شود،لذا ما قبل از بروز حوادث باید از برنامه ها و تجربیات استفاده کنیم.
 
ضیایی افزود: سازمان جمیعت هلال احمر این ظرفیت بسیج نیرو های مردم دارد و توسط این آموزشها باید جامعه را آماده کرد و حوادثی را که در مقایس وسیع اتفاق می افتد عوارض آن را کم و می توان حداقل تلفات آن را مدیریت کرد.
 
وی شعار بزرگ سازمان را ترویج تعامل دانست و اظهار کرد:  سازمان برای تنازل بقا در دنیا می جنگد و همه با هم برای بقا تلاش کنیم.
 
رییس سازمان جمعیت هلال احمر بحث سلامت روانی را مهم دانست و خاطرنشان کرد: امام سجاد (ع) در دعای خود سلامت روانی افراد جامعه را خواستار بودند شاخص سلامت روانی افراد جامعه بخشنگی است .
 
ضیایی در مورد سر فصل های سازمان جمعیت هلال احمر اظهار کرد: در مورد سرفصل های هلال احمر پتانسیل های است و این سازمان موازی کاری نمی کندقصد رقابت ندارد و در جای خوش قرار دارد.
 
وی افزود: سازمان جمعیت هلال احمر به عنوان بازوی پرتوان در نظام سلامت و در مسیر اهداف نظام جمهوری اسلامی پیش می رود و باید براساس علم روز دنیا پیش رود و برد آن باید افزایش یابد./818/پ202/ب6
ارسال نظرات