۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۸
کد خبر: ۲۴۱۷۹۷
استاد حوزه علمیه آمل:

بهره گیری از رهنمودهای ولی فقیه عامل اقتدار نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که مدیران باید با وحدت و همدلی در مسیر تعالی نظام اسلامی گام برداشته و به دنبال طرح مسائل اختلافی نباشد، گفت: بهره گیری از رهنمودهای ولایت فقیه عامل اقتدار نظام اسلامی است.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه، شب گذشته در جمع مدیران بخش های دابودشت و دشت سر با بیان این که اخلاق و تقوای در سیاست سبب پیشرفت جامعه می شود، گفت: تقوای سیاسی به این معنا نیست که خدایی ناکرده بعضی از افراد سبب براندازی افراد دیگر در جامعه شده و با بداخلاقی های خود مانع پیشرفت شوند.

 

امام جمعه دابو و دشت سر با تاکید بر این که خواسته اصلی سیاستمداران ما باید در مسیر پیشرفت کشور باشد، افزود:  باید به وصیت نامه های شهدا مراجعه کرده و بهره گیری شایسته ای از آن ها داشته باشیم.

 

وی با اشاره به این که مدال افتخار خادمی مردم بر گردن ما نهاد شده است که باید به بهترین نحو ممکن در مسیر رفع مسائل و مشکلات مردم گام برداریم، تصریح کرد: هر مدیری که خودش را جدای از مردم بداند باخته است که باید تلاش کنیم تا مسائل و مشکلات مردم را رفع کنیم.

 

استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: هر مدیری که مسیر بداخلاقی در قبال مردم داشته باشد دوام نخواهد آورده که باید بدانیم مدیری که خودش را از خط خدمت به مردم جدا کند مسیر بد اخلاقی است.

 

حجت الاسلام تقی زاده با تاکید بر این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حرکت در مسیر اخلاق مداری و مردم داری به بار نشسته است، گفت: حضرت امام خمینی(ره) که سبب عزت انقلاب و اسلام شدند شعار و عملشان در مردم داری بوده است و بارها در این خصوص توصیه داشتند که مدیران در خدمت مردم باشند.

 

امام جمعه دابو و دشت سر با بیان این که امروز نیز مقام معظم رهبری همین مسیر را توصیه می کنند، بیان داشت:  سبک زندگی رهبری نیز مسیر خدمت رسانی به مردم است و همیشه دیده ایم بهترین و مهم ترین صحبت ها را در دل مردم عنوان می کنند که این نشان از فضیلت و ارزش مردم و خدمت به مردم است.

 

وی، ادامه داد: مدیران باید از این فرصت به وجود آمده در مسیر خدمت به مردم استفاده کرده و ره توشه ای ارزنده برای آخرت خود فراهم کنند.

 

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که مردم با بصیرت ایران اسلامی همواره پیرو مقام معظم رهبری هستند، گفت: این ملت همواره تلاش دارند تا در مسیر بهره گیری از رهنمودها و تدابیر ارزشمند رهبر معظم انقلاب گام بردارند.

 

حجت الاسلام تقی زاده با تاکید بر این که ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد، بیان داشت: سران استکبار وقتی در مسائل خاورمیانه کم می آورند حضور ایران را دعوت کرده و درخواست حل مشکلات خاورمیانه با میانجیگری ایران و بهره بردن از منویات رهبری را مسألت می کنند.

 

وی با بیان این که مدیران باید با وحدت و همدلی در مسیر تعالی نظام اسلامی گام برداشته و به دنبال طرح مسائل اختلافی نباشد، تصریح کرد: بهره گیری از رهنمودهای ولایت فقیه عامل اقتدار نظام اسلامی است که باید در محضر ولی فقیه حضور داشته باشیم./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات