۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۲۴۱۸۳۵
امام جمعه قم در تجمع اعتراض آمیز طلاب و فضلای حوزه:

توقع بیشتری از وزارت خارجه داریم/ سناریوی چند مرحله‌ای غرب برای مقابله با اسلام

خبرگزاری رسا ـ امام‌جمعه قم بابیان این‌که جهان کفر بداند نوری که به دست پیامبر عظیم الشان اسلام روشن‌شده است هیچ‌وقت خاموش نخواهد شد، گفت: امروز مذاکرات هسته‌ای مشکل جهان استکبار نیست بلکه واقعیت آن است که این‌ها با اصل نظام ما مخالف هستند.
ايت الله سعيدي تجمع بزرگ علما و روحانيان حوزه علميه قم در محکوميت اهانت به ساحت پيامبر مهر و رحمت تجمع بزرگ علما و روحانيان حوزه علميه قم در محکوميت اهانت به ساحت پيامبر مهر و رحمت
به گزارش خبرنگار  خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد سعیدی، امام‌جمعه قم، امروز در تجمع اعتراض آمیز علما، اساتید و فضلای حوزه که در محکومیت اهانت به مقام شامخ پیامبر اسلام در مدرسه فیضیه گردهم آمده بودند، بابیان این‌که دشمنان و مستکبران جهان امروز مصمم به مخالفت و مقابله با اسلام ناب محمدی هستند، گفت: ما امروز از وزارت خارجه توقع ویژه‌ای داریم و این وزارتخانه باید با جدیت بهتر و بیشتری روند مذاکرات را پیگیری کند.
امام‌جمعه قم با اشاره به این‌که سناریوی غرب برای مقابله با اسلام در چند مرحله پیاده شده است، گفت: اختلاف بین شیعه سنی و کاشتن بذر عدوات بین این دو از مهم‌ترین سناریوهایی است که غرب تمام سرمایه خو د را بر روی آن متمرکز کرده است.
تولیت آستانه مقدسه کریمه اهل‌بیت(ع) بابیان این‌که استکبار جهانی با تخریب برج‌های دوقلو در 11 سپتامبر به دست عوامل خودش رسماً مبارزه سخت‌افزاری را با اسلام شروع کرد، گفت: تشکیل گروهک داعش که به‌جای جنگ با صهیونیسم کمر به قتل و غارت مسلمانان بسته‌اند از دیگر فتنه‌های استکبار جهانی است.
وی افزود: تأسیس شبکه‌های ماهواره‌ای برای تحریک احساسات اهل سنت و شیعه و همچنین ترویج فساد اخلاقی در دین و نسل جوان برای خروج این نسل پویا از کارآمدی از دیگر فتنه‌های استکبار جهانی در جهان اسلام است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعیدی بابیان این‌که سیره نظام جمهوری اسلامی ایران در این سی سال به روش خنثی‌کننده در برابر فتنه‌ها بوده است، گفت: ترویج و تبیین سیره رحمانی پیامبر اکرم(ص) و فعال شدن در ترویج بین‌المللی و رساندن معارف اهل‌بیت(ع) به جهانیان از مهم‌ترین پادزهرهای نظام ما در مقابل فتنه‌های خصمانه دشمن بوده است.
وی ادامه داد: محکوم کردن اقدامات ضد اسلامی و انسجام و همراهی هر چه بیشتر کشورهای اسلامی از مهم‌ترین برنامه‌های استراتژیک نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر این فتنه‌ها بوده است.
امام‌جمعه قم با اشاره به این‌که امروز روحانیون و طلاب حوزه علمیه قم با ندای لبیک یا خامنه‌ای برای تشکیل نهایی حکومت واحد جهانی اعلام سربازی امام عصر را کرده‌اند، گفت: این تجمع پرشور روحانیت ترورهای شوم بالأخص مساله فرانسه را محکوم می‌کنند.
حجت‌الاسلام سعیدی بابیان این‌که ما امروز از وزارت خارجه برای خنثی شدن توطئه‌های فرهنگی و سیاسی توقع ویژه‌ای داریم، گفت: اقتصاد مقاومتی یک نوع جهاد اسلامی است که برای خنثی شدن توطئه‌های دشمن در زمینهٔ اقتصاد بوده است و دولت باید برای حل مسائل اقتصادی روز به این موضع اهتمام ورزد.
وی ادامه داد: اجتماع پرشور روحانیون و طلاب حوزه علمیه قم امروز نشان از آن است که روحانیت امروز همچون ابراهیم بت‌شکن بت استکبار جهانی را خواهد شکست.
امام‌جمعه قم با اشاره به این‌که ما به وعده الهی ایمان‌داریم، اظهار کرد: همان‌گونه که امام راحل فرمود اگر در مقابل اسلام بایستید با تمام وجود در مقابل شما خواهیم ایستاد و دنیا را برای شما جهنم خواهیم کرد./837/پ202/ج
ارسال نظرات