۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۲۴۱۸۴۰
در واکنش به اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام برگزار شد؛

تجمع اعتراض آمیز حوزویان در مدرسه فیضیه/ درخواست طلاب و فضلای حوزه از وزارت خارجه

خبرگزاری رسا ـ علما، اساتید، فضلا و شخصیت های حوزوی با برگزاری تجمع اعتراض آمیز هتک حرمت حضرت محمد مصطفی(ص) از سوی نشریه فرانسوی را محکوم کردند و خواستار موضع گیری قاطع دولت و دستگاه دیپلماسی در قبال این حرکت بی شرمانه شدند.
تجمع بزرگ علما و روحانيان حوزه علميه قم در محکوميت اهانت به ساحت پيامبر مهر و رحمت تجمع بزرگ علما و روحانيان حوزه علميه قم در محکوميت اهانت به ساحت پيامبر مهر و رحمت تجمع بزرگ علما و روحانيان حوزه علميه قم در محکوميت اهانت به ساحت پيامبر مهر و رحمت تجمع بزرگ علما و روحانيان حوزه علميه قم در محکوميت اهانت به ساحت پيامبر مهر و رحمت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، طلاب و روحانیون و اساتید حوزه علمیه قم پیش از ظهر امروز در واکنش به هتک حرمت ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) تجمعی اعتراض آمیز بزرگی را در مدرسه مبارکه فیضیه قم برگزار کردند.
بر اساس این گزارش طلاب، اساتید و فضلای شرکت کننده در این تجمع اعتراض خود را از این حرکت ضد بشری با شعار هایی همچون «لبیک یا رسول الله (ص)»، «وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد/ ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد»، «مرگ بر کاریکاتوریست مزدور»، «مرگ بر آمریکا» و« مرگ بر اسرائیل» نشان دادند.
همچنین فضلای حاضر در این تجمع در واکنش به سکوت وزارت خارجه و عدم موضع گیری مناسب دولت در این زمینه یکپارچه شعار« وزارت خارجه اقتدار  اقتدار »را سر دادند.
گفتنی است، آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور، آیت الله کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی امام جمعه قم و حجت الاسلام فرخ فال مدیر حوزه علمیه قم از جمله شخصیت های حاضر در این تجمع بودند.
تولیت آستانه مقدسه کریمه اهل بیت به عنوان سخنران این مراسم ضمن تبیین سناریوی چند مرحله ای غرب برای مبارزه با اسلام تاکید کرد که در چنین مواقعی که ارزش های اسلامی مورد هتاکی و همه قرار می گیرد توقع و انتظار بیشتری از وزارت خارجه می رود تا با اتخاذ مواضع قاطع به این حرکت های مذبوحانه واکنش نشان دهد.
همچنین روز گذشته نیز تجمع اعتراض آمیزی با حضور طلاب غیر ایرانی تحصیل کننده در جامعه المصطفی العالمیه با سخنرانی آیت الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد./837/پ202/ج

 

ارسال نظرات