۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۲۴۱۸۵۳
دبیر ستاد اقامه نماز لرستان:

نماز زیارت‌نامه انسان‌ است

خبرگزاری رسا ـ دبیر ستاد اقامه نماز استان لرستان با تأکید بر اقامه نماز اول وقت گفت: نماز زیارت‌نامه انسان‌ است.
 نماز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام عابدین درویش‌پور، دبیر ستاد اقامه نماز استان لرستان، ظهر امروز، در گردهمایی دبیران ستاد اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان در سالن اجتماعات ستاد اقامه نماز استان برگزار شد، گفت: نماز اول وقت اثر بهتر و بیشتری برای انسان دارد.

وی با بیان این که نماز زیارت‌نامه انسان‌ است، افزود: نمازی که زیر سایه ولایت باشد می‌تواند اثرگذار باشد.

حجت‌الاسلام درویش‌پور با اشاره به اقدامات وهابیت خاطرنشان کرد: وهابیت به‌دنبال این است که اسلام آمریکایی را به دنیا عرضه کند.

وی با بیان این که نمازی که در سایه ولایت باشد اثرگذار است، عنوان داشت: نماز وهابیت عربستان امروز تأثیری ندارد؛ چرا که حقیقت نماز در سایه ولایت اهل بیت(ع) معنا پیدا می کند. 

دبیر ستاد اقامه نماز استان لرستان با اشاره به اهانت استکبار به مقدسات بیان داشت: امروز استکبار در نفس و در مخفی‌گاه خویش گم شده است.

وی با بیان این که مظلوم‌تر از پیامبراکرم(ص) وجود ندارد، افزود: پیامبراکرم(ص) پیامبر مهربانی‌ها و رحمت است.

حجت‌الاسلام درویش‌پور با اشاره به نقش پیامر(ص) در هدایت انسان ها یادآور شد: وجود نازنین پیامبراکرم(ص) در عصر جاهلیت به داد بشریت رسید.

وی در ادامه با اشاره به عیادت پیامبر(ص) از فردی که خاکستر بر سر و روی پیامبر(ص) ریخت، خاطرنشان کرد: رفتار پیامبر(ص) در برابر این‎گونه انسان ها دل‌سازی و دلسوزی بود.

دبیر ستاد اقامه نماز استان لرستان بیان داشت: پیامبر(ص) در آن دوران با عرضه اسلام به بشریت و تربیت صحابه باوفایش کار انسان‌سازی را کامل کرد.

لازم به ذکر است، در این جلسه از رابطان و فعالان نماز دستگاه‌های اجرایی استان لرستان که چراغ نمازخانه‌ها را روشن نگه داشته‌اند، تجلیل شد./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات