۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۲۴۱۹۰۴
در ایام دهه فجر؛

همایش قرآن، عترت و انقلاب در همدان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ به مناسبت گرامیداشت سی‌ و‌ ششمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، همایش بزرگ قرآن، عترت و انقلاب در همدان برگزار می شود.
قرآن و عترت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، جلسه هماهنگی برگزاری همایش قرآن، عترت و انقلاب، که به مناسبت گرامیداشت سی‌ و‌ ششمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در شهر همدان برگزار می شود، صبح امروز در اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان برگزار شد.


غلامرضا فرهادی مسؤول دارالقرآن الکریم اداره تبلیغات اسلامی استان همدان در این جلسه گفت: به مناسبت گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی جمهوری اسلامی ایران، برنامه های دهه فجر با برگزاری همایش قرآن و عترت در روز 11 بهمن ماه جاری در حسینیه امام خمینی(ره) همدان آغاز می‌شود.


وی خاطر نشان کرد: تمام برنامه ها با مدد و قرائت قرآن کریم آغاز می شود و از آنجا که قرآن و عترت از یکدیگر جدا نیستند عنوان این برنامه قرآنی، همایش بزرگ «قرآن، عترت و انقلاب» قرار داده شده است.


فرهادی با اعلام برنامه ها و میهمانان کشوری این همایش بیان کرد: قاری کشوری و بین المللی محمد جواد حسینی، سخنران و مجری برنامه های بین المللی قرآنی عباس سلیمی و قاری کشوری علی علیزاده از جمله میهمانان این ضیافت معنوی هستند.


وی به سالروز رحلت حضرت معصومه (س) در روز 11 بهمن اشاره کرد و افزود: این همایش قرآنی آمیخته با عطر وجود عترت پیامبر(ص) است و به همین مناسبت مداح اهل بیت(ع) حسین رجبی نیز در این مراسم به مداحی و ذکر مصیبت خواهد پرداخت.


مسؤول دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی همدان گفت: سؤالات مسابقه این برنامه مرتبط با قرآن، ائمه معصومین(ع)، انقلاب و وصیت‌نامه امام خمینی(ره) است، این سؤالات در سطح ادارات توزیع و همچنین بر روی سایت این مجموعه قرار داده شده است، فرصت ارسال پاسخ این مسابقه تا ششم بهمن ماه جاری خواهد بود./967/پ202/ب6

ارسال نظرات