۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۲۴۱۹۱۰
امام جمعه بهشهر:

امت اسلامی اهانت به ساحت پیامبر رحمت را تحمل نمی کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بهشهر گفت: توهین به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام، حرکتی غیر انسانی و سخیف از سوی مدعیان دفاع از حقوق بشر و دموکراسی است.
امام جمعه بهشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت‌الاسلام سیدعرب‌علی جباری، امام جمعه بهشهر امروز در دیدار جمعی از مبلغان و فعالان فرهنگی این شهرستان با محکوم کردن اهانت اخیر نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام گفت: توهین به پیامبر اسلام، حرکتی غیر انسانی و سخیف است.

 

وی افزود: استکبار جهانی هدایت کننده این جریان ها است و بی میل نیست از این خشونت های وحشیانه در جهان اسلام به نفع خود بهره برداری لازم را داشته باشد.

 

امام جمعه بهشهر با محکومیت توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) در دنیای غرب اوج بی عقلی و بی منطقی دشمنان اسلام را نشان می دهد که باید با اعتراض شدید همه مسلمانان روبرو شود.

 

حجت الاسلام جباری با بیان این که اعتقادات دینی، ریشه و اصل جامعه دینی است، خاطرنشان کرد: انسان باید هستی‌شناسی، پیامبرشناسی و عدالت و معادباوری را در حد علم و دانش به یقین باور کند.

 

امام جمعه بهشهر با بیان این که پیامبر رحمت، اسلام را به عنوان دین محبت، همدلی و وحدت به مسلمانان هدیه کرده است، اظهار داشت: متأسفانه در دنیای حاضر جریان های خشونت طلب با نام دین به اسلام و قرآن ضربه می زنند و مسلمانان را می کشند.

 

وی با اشاره به این که توهین به پیامبر در فرانسه بیانگر پاکی و طهارت دین اسلام و صدور آن به جهان است، افزود: امروز در سایه جهانی شدن اسلام ناب شاهد اقتدار و عظمت شریعت محمدی در دنیا هستیم و همین مسأله غرب به ویژه صهیونیست ها را عصبانی کرده است.

 

امام جمعه بهشهر با تأکید بر این که مسلمانان جهان توهین به ساحت پیامبر رحمت و خوبی ها را تحمل نمی‌کنند، اضافه کرد: دشمنان دین و ولایت در جهالت هستند زیرا اگر شعور داشته و عاقل باشند هیچ گاه به ساحت بزرگترین شخصیت دنیای بشریت اهانت نمی کردند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود ولایت فقیه را بزرگترین نعمت برای جامعه اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: ولایت‌فقیه ماندگار است و فصل آن را پایانی نیست و در همه مسائل فصل الخطاب رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است.

 

حجت الاسلام جباری بر ضرورت تقویت وحدت و همدلی در جامعه اسلامی تأکید کرد و با بیان این که امروز وحدت در جامعه بسیاری از آسیب ها و تهدید ها را از کشورمان دور خواهد کرد، گفت: همه برنامه ها در کشور باید در چارچوب ارزش های دینی و انقلابی صورت گیرد/1317/پ202/ب1

ارسال نظرات