۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۲۴۱۹۲۰
عضو هیأت رییسه مجلس:

وحدت، عزّت و کرامت ضرورت امروز جهان اسلام است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: دشمنان با توهین به مقدسات، به دنبال تفرقه‌افکنی میان مسلمانان، تحقق سیاست اسلام‌ستیزی و مقابله با گرایش روافزون به اسلام در اروپا هستند.
عليرضا منادي نماينده مردم تبريز در مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، علیرضا منادی، عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی عصر امروز در جمع اعضای شورای دانشگاه و رؤسای دانشکده های دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، اظهار داشت: احترام به عقاید، اصول و مبانی دینی و مذهبی تمام مردم جهان مورد سفارش اسلام و آموزه های نبوی است.

 


وی با اشاره به اقدام سخیف و بی شرمانه یکی از نشریات فرانسه به ساحت نبی مکرّم اسلام حضرت محمّد(ص) خاطرنشان کرد: هدف از این اهانت که قلوب همه مسلمانان را جریحه‌دار کرده، مخدوش کردن چهره پاک اسلام در دنیا بوده است، این در حالی است که مبانی عالی اسلام مخالف چنین اقدامات مذبوحانه‌ای بوده و است.

 


نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی هرگونه جسارت به پیامبر مهربانی‌ها را محکوم کرد و گفت: شخصیت برجسته و نورانی آن حضرت برای همیشه تاریخ و در همه جای عالم هستی موجب تعالی و رحمت است، سؤال اینجاست که چگونه غرب با ادعای آزادی بیان اجازه این‌گونه اقدامات را به هتاکان می‌دهد.

 


منادی با اشاره به این‌که دانشگاهیان نیز همگام با سایر اقشار جامعه و عموم مسلمانان جهان ضمن ابراز برائت از هتاکان ساحت پیامبر اکرم(ص) و ابراز ارادت و محبّت به ساحت نورانی پیامبر عظیم‌الشأن، انزجار و نفرت خود را از این اقدام ضد انسانی و دینی اعلام کرده‌اند، گفت: دانشگاهیان باید با انجام کارهای علمی پژوهشی جواب گستاخان و هتاکان را بدهند.

 


وی وحدت، عزّت و کرامت امّت اسلامی را ضرورت امروز جهان اسلام دانست و گفت: اسلام و نظام مادی‌گرای غرب اختلاف ایدئولوژیک با یکدیگر دارند، چراکه نظام های لیبرال دموکراسی غربی، توسعه جامع جهات سرمایه های انسانی را تنها در قالب نظام های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی و در گرو تعاملات آزادانه فرهنگی می دانند.

 


عضو هیأت رییسه مجلس پدیده جسارت به ساحت پیامبر اسلام در فرانسه و آمریکا را نشان نظریه های توخالی غربی‌ها در عرصه‌های فرهنگی، ایدئولوژیک و حقوق بشر دانست و گفت: تئوریسین و سیاستمداران پیرو ماتب غربی آن قدر در برابر آموزه های متعالی اسلام بی‌منطق هستند، که آن نظریه ها را به صورت ابزاری برای فریب ملت های مظلوم و افکار عمومی جهان تنظیم کرده اند.

 


منادی با بیان این‌که دشمنان با چنین اقداماتی به دنبال تفرقه‌افکنی میان مسلمانان، تحقق سیاست اسلام‌ستیزی و مقابله با گرایش روافزون به اسلام در اروپا هستند، افزود: سران غربی با چنین اقدامات ناشایست خود، پوشالی بودن نظام های لیبرال دموکراسی در مقابل ملت های خود را نشان دادند./935/پ202/ب4

ارسال نظرات