۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۲۴۱۹۴۳
مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

توهین به مقدسات اسلامی واکنش غرب به اسلام خواهی در جهان است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: اسلام خواهی در جهان، جوامع غربی را به وحشت انداخته و آنان را وادار به اهانت به مقدسات دین اسلام کرده است.
حجت الاسلام فخري، مديرکل تبليغات اسلامي آذربايجان غربي

حجت‌الاسلام سید محمد فخری، مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اشاره به گستاخی جوامع غربی در برابر مقدسات دین اسلام به ویژه اهانت اخیرشان به پیامبر اکرم(ص) به عنوان رحمة للعالمین، اظهار داشت: وقتی اسلام خواهی در کشورهای آمریکایی و اروپایی مشاهده شد، جوامع غربی و سران کفر احساس خطر کرده و به فکر چاره افتادند.

 

وی افزود: برای مقابله با گسترش اسلام در جهان، مستکبران و ملحدان جهان چاره را در سیاه نمایی و خشن نشان دادن چهره اسلام دانستند و از هر راه ممکن برای رسیدن به این هدف اقدام کردند.

 

حجت‌الاسلام فخری ضمن محکوم کردن اهانت اخیر کشور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر خاتم(ص)، تصریح کرد: اسلام دین حقیقت و نورانیت است و پیامبر خاتم(ص) پیام‌آور این نور و حقیقت است تا با وجود پر نور خود روشنی بر جهان بخشد و انسان‌ها را از ظلمت و گمراهی برهاند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: سیمای زیبای اسلام به انسان‌های آگاه در جهان به برکت انقلاب اسلامی شناسانده شده است و دین اسلام تا آخر عالم در جهان باقی است و کسی نمی‌تواند آسیبی جدی به چهره اسلام در جهان وارد کند.

 

وی تاسیس گروه‌های تکفیری در خاورمیانه را یکی دیگر از اقدامات دشمنان اسلام برای خدشه دار کردن چهره اسلام در جهان دانست و گفت: گروه تروریستی داعش که در منطقه عراق و لبنان و سوریه مشغول به فعالیت است، زائیده جامعه استعماری است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: القاعده و النصره دو حزب و گروهی هستند که تنها با هدف جنایت‌کار و بی‌رحم نشان دادن دین اسلام در منطقه به وجود آمدند.

 

حجت‌الاسلام فخری اظهار داشت: غرب سعی دارد جنایت‌ها و بی‌رحمی‌هایی را که این دو گروه به نام اسلام در جهان انجام می‌دهند به عنوان تصویر واقعی اسلام در جهان معرفی کند اما به طور یقین به هدف خود نمی‌رسد و اسلام حقیقی به لطف خدا نورش جهان را فرا خواهد گرفت./936/ت302/ب4

ارسال نظرات