۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۰
کد خبر: ۲۴۱۹۴۹
مدیر حوزه علمیه مازندران:

نشریه شارلی ابدو منتشر کننده اهداف و برنامه های صهیونیست ها است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان اسلام در طی سال های اخیر با برنامه ها و نقشه های متعددی تلاش کردند تا جایگاه اسلام ناب در دنیا را تضعیف کنند، گفت: حوادث اخیر در فرانسه نمونه ای از طراحی های هدفمند دشمن برای اسلام هراسی در جهان است.
مدير حوزه علميه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابلسر، حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری، مدیر حوزه علمیه مازندران امروز در گردهمایی مبلغان هجرت استان در مجتمع فرهنگی کوثر بابلسر با اشاره به این که دشمنان اسلام هر گاه نقطه قوتی از دین اسلام دیدند دست به اهانت زدند، گفت: دنیای امروز عرصه پیکار حق و باطل و اسلام و کفر است.

 

وی با بیان این که دشمنان اسلام در طی سال های اخیر با برنامه ها و نقشه های متعددی تلاش کردند تا جایگاه اسلام ناب در دنیا را تضعیف کنند، افزود: حوادثی نظیر 11 سمپتامبر و همچنین جریان حمله تروریستی به نشریه شارلی ابدو فرانسه در چند روز اخیر نمونه ای از طراحی های هدفمند دشمن برای اسلام هراسی در جهان است.

 

مدیر حوزه علمیه مازندران، نشریه فرانسوی شارلی ابدو را منتشر کننده اهداف و برنامه های صهیونیست ها معرفی کرد و گفت: حادثه 11 سپتامبر مبارزه خود ساخته ای برای جنگ با اسلام بود.

 

حجت الاسلام طاهری با اشاره به این که وجود پیامبر گرامی اسلام نخستین بار نیست که مورد هدف دشمنان اسلام قرار گرفته است، ادامه داد: این جنایت، ظلم بزرگ فرهنگی و توطئه شوم و ننگین دنیای استکبار که با هدف مقابله با گسترش روز افزون اسلام ناب آغاز شده را به شدت محکوم می کنیم.

 

وی با بیان این که خداوند متعال در قرآن کریم از پیامبر گرامی اسلام به عنوان رحمت دنیا و آخرت یاد کردند، گفت: اهداف و آرمان های شریعت محمدی همچون تیری بر قلب دشمنان اسلام فرو رفته است.

 

مدیر حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که پیامبر گرامی اسلام مظهر رحمت برای همه عالم است، خاطرنشان کرد: وجود مبارک نبی مکرم اسلام نعمتی بزرگ برای بشریت به ویژه دنیای اسلام است.

 

حجت الاسلام طاهری در بخش دیگری از سخنان خود غربی ها به ویژه آمریکایی ها را بزرگترین حامی تروریست در جهان یاد کرد و گفت: همین مدعیان دفاع از حقوق بشر تنها در یک بمباران اتمی چند ده هزار نفر انسان بیگناه را می کشند، اما امروز این کشورها دم از حقوق بشر در دنیا می زنند.

 

وی با بیان این که جنایت های گسترده آمریکا و همپیمانانش هیچ گاه در اذهان ملت های دنیا به فراموشی سپرده نخواهد شد، افزود: امروز عاملان اصلی جنگ و جنایت در جهان به کبوتر صلح در جهان تبدیل شدند.

 

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز داعش، النصره، القاعده و طالبان مزدور استکبار جهانی هستند، خاطرنشان کرد: این گروه های تروریستی همه اهداف صهیونیست ها را عملیاتی می کنند.

 

حجت الاسلام طاهری در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت تقویت ارتباط مبلغان با عموم جامعه تأکید کرد و گفت: تقویت این رابطه موجب تقویت باورهای دینی در جامعه خواهد شد.

 

وی همچنین به آغاز ثبت نام از متقاضیان ورود به حوزه های علمیه از ابتدای بهمن ماه اشاره کرد و گفت: مبلغان دینی در خطابه و منابر خود در خصوص تحصیل نوجوانان و جوانان در حوزه های علمیه بیشتر صحبت کنند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات