۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۴
کد خبر: ۲۴۱۹۸۱
نماینده ولی‌فقیه در سپاه فریدونکنار:

گسترش اسلام ناب لرزه بر اندام دولت‌های غربی انداخته است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی‌فقیه در سپاه فریدونکنار گفت: مهم‌ترین هدف دولت‌های ضعیف و خودکامه غربی، تکرار حوادثی چون 11 سپتامبر و به وجود آوردن گروهک‌های تروریستی مانند داعش به منظور اسلام‌هراسی است.
حضرت محمد(ص)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار، حجت‌الاسلام حجت‌الله نجار فیروزجایی، نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه فریدونکنار امروز در مراسمی که به مناسبت محکومیت اهانت به ساحت پیامبر برگزار شد با اشاره به اهانت مجله فرانسوی به پیامبر اکرم(ص)، اظهار داشت: کسانی که نسبت به دین اسلام و پیامبر رحمت این بی احترامی بزرگ را انجام دادند نسبت به اسلام کینه دارند و در صدد انتقام هستند.

 

وی تصریح کرد: به یقین در پشت صحنه این ماجرای بسیار شنیع، علاوه بر فرانسه کشورهای دیگر اروپایی و غرب حضور دارند و بر اساس برنامه‌ریزی قبلی، دست به چنین اقدامی زدند.

 

نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه فریدونکنار با اشاره به هدف اصلی فرانسه در اهانت به پیامبر اسلام، اذعان داشت: مهم‌ترین هدف این دولت‌های ضعیف و خودکامه، تکرار حوادثی چون 11 سپتامبر و به وجود آوردن گروهک‌های تروریستی مانند داعش به منظور اسلام‌هراسی است.

 

حجت الاسلام نجار در ادامه خاطرنشان کرد: موج بیداری اسلامی بر اندام دولت‌های غربی ترس و وحشت انداخته است و برای خاموش کردن حرارت ایجاد شده در قلب‌های مسلمانان دست به هر کاری می زنند.

 

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که امروز نظام سطه از جهانی شدن اسلام ناب در دنیا بسیار هراسان است و همه توان خود را در جهت تضعیف این جریان عظیم به کار گرفته است، گفت: دنیای کفر به سرگردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی باید بدانند که پرچم حق و عدالت امروز در اقصی نقاط جهان به اهتزار در آمده است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود برخورد دستگاه دیپلماسی کشور با اهانت کنندگان به پیامبر اسلام را در شأن ملت ایران ندانست و افزود: برخوردهایی که مردان دیپلماسی کشور نسبت به این اقدام بسیار زشت و حرمت‌شکن انجام دادند کافی نبود.

 

حجت الاسلامذ نجار ادامه داد: در کشوری که بیداری اسلامی جهانی از آنجا آغاز شده و امروز پرچم دار مبارزه علیه ظلم و تروریسم است برخورد قاطعانه تری با این توهین انتظار می رفت که متأسفانه دولت در این زمینه کوتاهی کرده است.

 

نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه فریدونکنار در تاکید کرد: به نظر من کمترین کاری که در مواجه و برخورد عملی با این کار می توان انجام داد تعطیلی سفارت فرانسه در جمهوری اسلامی ایران است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات