۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۲۴۱۹۸۹
مسؤول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه بسیج تربت‌حیدریه:

طرح اهانت به پیامبر اسلام در راستای سیاست‌های راهبردی مراکز جاسوسی اسرائیل است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه بسیج تربت‌حیدریه گفت: طرح اهانت به پیامبر اسلام(ص) در راستای سیاست راهبردی محک زدن بصیرت جامعه مسلمانان توسط مراکز جاسوسی امنیتی اسرائیل است.
حجت الاسلام نوروزي، نماينده ولي فقيه بسيج تربت حيدريه

حجت‌الاسلام علی نوروزی، مسؤول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه بسیج تربت‌حیدریه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسادر تربت‌حیدریه به هدف آرمانی رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: طرح نیل تا فرات که هدف اساسی و ریشه تفکرات صهیونیستی به شمار می‌رود، چند دهه است که توسط سیاستمداران اسرائیل مطرح‌شده و جهت اجرایی نمودن آن اقدامات فراوانی در سطح منطقه صورت گرفته است.

 

مسؤول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه بسیج تربت‌حیدریه تصریح کرد: آخرین اقدام رزمی و میدانی اسرائیل جهت اجرایی نمودن طرح از نیل تا فرات، فراهم آوردن زمینه حضور گروه‌های تروریستی در کشورهای سوریه و عراق بود و حتی عنوان برقراری حکومت اسلامی عراق و شام ، در راستای همان طرح راهبردی‌شان است.

 

حجت‌الاسلام نوروزی افزود: جبهه النصره در سوریه و داعش در عراق، مزدوران اجیرشده سازمان‌های جاسوسی اسرائیل هستند که در زمینه فضاسازی و محک زدن جامعه مسلمانان اقدامات نرمی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

 

 وی با اشاره به اقدام موهن نشریه فرانسوی شارلی ابدو، خاطرنشان کرد: طرح اهانت به پیامبر (ص) توسط مزدوران آنان این بار در فرانسه شکل گرفت که البته تظاهرات و راهپیمایی‌های مردم مسلمان در کشورهای مختلف خصوصاً در ایران اسلامی نشان داد که پیوند مردم مسلمان با پیامبر اعظم (ص) پیوند قلبی و از روی دلدادگی است.

 

 مسؤول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه بسیج تربت‌حیدریه در رابطه با همراهی مسؤولان با توده‌های مردمی، ابراز کرد: نیاز است تا مسؤولان کشورمان در این راستا و در محکومیت اهانت به پیامبر (ص)، با مردم مسلمان همراه باشند زیرا همراه نبودن مسؤولان با توده‌های مردمی، بین این دو ایجاد رخنه و حفره خواهد کرد و این به نفع کشور، انقلاب و نظام نخواهد بود./9315/ت302/ب5

ارسال نظرات