۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۲۴۱۹۹۸
با صدور پیامی به دبیرکل حزب الله لبنان؛

آیت الله موسوی جزایری شهادت گروهی از اعضای حزب الله لبنان را تبریک و تسلیت گفت

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری در پیامی شهادت گروهی از فرزندان حزب الله را تبریک و تسلیت گفت و اظهارداشت: مقاومت اسلامی راه امام خمینی(ره) و خلف صالح ایشان رهبر معظم انقلاب است و شهادت در این راه تنها نصیب سعادتمندان می شود.
آيت الله موسوي جزايري
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی، نماینده ولی فقیه در خوزستان در پیامی شهادت گروهی از فرزندان حزب الله لبنان را تبریک و تسلیت گفت.
متن کامل فارسی و عربی این پیام به شریح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
حضرت علامه مجاهد سید حسن نصرالله اسوه مقاومت
سلام علیکم برآنچه که صبر کرده اید
سید بزرگوار به مناسبت شهادت گروهی از فرزندان طیب شما در راه مقاومت اسلامی که بر هر مسلمانی در این جهان واجب است و هرچند که جز سعادتمندان این فضل الهی نصیبشان نمی شود و خداوند به آنکس که خواهد می دهد، تبریک و تسلیت می گویم.
مقاومت اسلامی راه شما، راه حضرت امام خمینی(ره) و خلف صالح ایشان رهبر معظم انقلاب است و همگی از سرور آزادگان جهان حضرت امام حسین(ع) آموختیم که فرمودند: الهی ترکت الخلق طراً فی هواکا.
خداوند را شکر می گویم برای حُسن عاقبتی که برای شما برگزید و خاری، ذلت و عذابی را که برای دشمنان، صهیونیست کافر و مزدوران خائن آنها معین کرد.
ربنا افرغ علینا صبراً و ثبت اقدامنا و انصرنا علی القوم الکافرین.
و السلام علیکم و علی من یلوذ بکم و رحمة الله و برکاته
موسوی جزایری - برادر شما از اهواز - 25 ربیع الاول 1436
 
متن عربی پیام
بسم الله الرحمن الرحیم
سماحة العلامة الحجة المجاهد السید حسن نصرالله اسوة المقاومة.
سلام علیکم بما صبرتم
سیدنا الأجل اعزیکم و اهنیکم بمناسبة تقدیم ثلة من ابنائکم الاطیاب فی سبیل المقاومة الإسلامیة التی هی واجبة علی کل مسلم فی العالم و ان کان لا ینالها الا ذو حظ عظیم و ذلک فضل الله یؤتیه من یشاء.
و هو بحمد الله تعالی نهجکم و نهج الإمام الخمینی و خلفه الصالح السید القائد (حفظه الله) و کلنا تعلمناه من امامنا سید الأحرار الإمام الحسین (علیه السلام) القائل الهی ترکت الخلق طراً فی هواکا فالحمد لله علی حسن قضائه فیکم و الذل و الخزی و العذاب لأعدائکم الصهاینة الکفرة و عملائهم الخونه.
ربنا افرغ علینا صبراً و ثبت اقدامنا و انصرنا علی القوم الکافرین و السلام علیکم و علی من یلوذ بکم و رحمة الله و برکاته.
من الأهواز أخوکم الموسوی الجزائری 25 ربیع المولود 1436
/9462/د101/ب2
ارسال نظرات