۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۲۴۲۰۴۶
مدیر حوزه های علمیه لرستان:

دسیسه های گوناگون دشمن نشان دهنده قدرت اسلام است

خبرگزاری سا ـ مدیر حوزه های علمیه لرستان با اشاره به ترس دشمن از اسلام گرایی و طرح کردن دسیسه های گوناگون گفت: دسیسه های گوناگون دشمن نشان دهنده قدرت اسلام است.
حجت الاسلام محمدرضا مبلغي ، مدير حوزه هاي علميه لرستان

 حجت الاسلام محمدرضا مبلغی، مدیر حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اقدام بی شرمانه روزنامه فرانسوی شارلی ابدو مبنی بر اهانت به پیامبر(ص) بیان داشت: توهینی که به پیامبر شده است نتیجه حمایت غربی ها از تروریست ها است.

وی با محکوم کردن عملیات تروریستی و توهین به مقدسات ادیان الهی افزود: اقدامات تروریستی ها پرورش یافته آمریکا و غربی ها است.

حجت الاسلام مبلغی عنوان داشت: دشمنان اسلام در راستای ترس از اسلام گرایی دست به اقدامات گوناگونی می زنند.

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام و استکبار غرب و شرق بدانند که در سایه لطف الهی، دین مبین اسلام که کامل ترین دین الهی است، به‌ عنوان اصلی ترین دین جامعه بشری شناخته خواهد شد.

مدیر حوزه های علمیه لرستان اقدام بی شرمانه روزنامه فرانسوی در اهانت به پیامبر(ص) را اقدامی غیر دینی، خلاف اخلاق و منطق انسانی بیان کرد.

وی با اشاره به ترس دشمن از اسلام گرایی هدف دشمنان اسلام را منع کردن مردم جهان از گرویدن به اسلام بیان کرد.

حجت الاسلام مبلغی با بیان این که طرح دسیسه های گوناگون دشمن نشان دهنده قدرت اسلام است، خاطرنشان کرد: در سایه ولایت و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب دشمنان اسلام به اهداف شوم خویش نخواهند رسید.

وی با اشاره به هوشیاری مردم جامعه در برابر دسیسه های دشمن افزود: توطئه های دشمنان اسلام موجب افزایش وحدت مسلمانان و سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل در جهان اسلام است./9459/ت303/ب2

ارسال نظرات