۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۲۴۲۰۶۲

آغاز اردوی طلاب و اساتیدحوزه های علمیه آذربایجان غربی در قم

خبرگزاری رسا ـ اردوی علمی، تربیتی و اخلاقی طلاب و اساتید حوزه های علمیه آذربایجان غربی امروز با دیدار حضرت آیت الله جواد آملی در قم آغاز شد.
حجت الاسلام مقدم

حجت الاسلام حبیب مقدم، معاون واحدهای آموزشی حوزه های علمیه آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، گفت: از امروز اردوی علمی، تربیتی و اخلاقی طلاب و اساتید حوزه های علمیه استان در قم آغاز شده است و به مدت شش روز ادامه خواهد داشت.

 

وی گفت: در نخستین روز از اردوی یک هزار نفری طلاب و اساتید حوزه های علمیه استان با حضرت آیت الله جوادی آملی دیدار کرده و از رهنمودهای این مرجع تقلید بهره مند شدند.

 

حجت الاسلام مقدم، اضافه کرد: حضور در دفتر مقام معظم رهبری و دیدار با آیت الله مصباح از دیگر برنامه های روز نخست اردوی علمی، تربیتی و اخلاقی طلاب و اساتید آذربایجان غربی به قم است.

 

وی دیدار با حضرات آیات مکارم شیرازی و نوری همدانی آیت‌الله مقتدایی و حج الاسلام والمسلمین سعیدی، تولیت حرم حضرت معصومه (س) و آیت الله بوشهری، مدیر حوزه های علمیه کشور را از برنامه های اردوی هفت روزه اعلام کرد.

 

معاون واحد آموزشی حوزه های علمیه آذربایجان غربی افزود: بازدید از مؤسسه پژوهشی امام خمینی(ره)، مرکز علوم وحیانی اسراء، کتابخانه آیت الله مرعشی و زیارت کریمه اهل بیت (ع) و همچنین زیارت جمکران و بازدید از مؤسسه فرهنگی جمکران از دیگر برنامه های اردوی طلاب و اساتید حوزه های علمیه آذربایجان غربی به قم است.

 

وی ایجاد همگرایی و همدلی بین مدارس علمیه استان و استفاده از انفاس قدسی بزرگان دین را از اهداف اردوی طلاب و اساتید به قم خواند و خاطرنشان کرد: برگزاری اردو در قم پس از یک ترم تحصیلی موجب ایجاد نشاط و شادابی در بین طلاب و اساتید شده و آنها را برای شروع ترم تحصیلی جدید آماده تر می کند.

 

گفتنی است، اردوی علمی، تربیتی، اخلاقی طلاب و اساتید حوزه های علمیه آذربایجان غربی امسال برای سومین سال پیاپی به صورت منسجم در قم برگزار می شود./936/ت303/ب4

ارسال نظرات