۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۲۴۲۰۶۴

تجمع طلاب و روحانیان سمنان در اعتراض به هتک حرمت رسول خاتم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ تجمع بزرگ طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه شهر سمنان در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام(ص) و حمایت دولتمردان این کشور از این حرکت قبیح به همت سازمان بسیج طلاب سمنان برگزار شد.
تجمع طلاب در محکوميت هتک حرمت پيامبر اسلام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام محمدباقر عبدوس، امام جمعه موقت این شهرستان در تجمع بزرگ طلاب و روحانیان حوزه‌های علمیه سمنان که در آستان مقدس امامزاده یحیی(ع) برگزار شد، گفت: دشمن از دیرباز در پی آسیب زدن به احکام و ارزش‌های دین مبین اسلام بوده و هر روز بر مکر و حیله‌های خود می‌افزاید تا شاید بتواند کاری از پیش ببرد.

 

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره عناد و کینه همیشگی دشمنان اسلام، تصریح کرد: با مطالعه کتب گذشته کارشناسان آمریکا و اروپا مشاهده می‌شود که آنان اسلام را در حال نابودی می‌دانسته‌اند، اما امروز اسلام ناب محمدی به ‌سرعت در حال ترویج و گسترش در سراسر دنیا است و دشمن از این بابت بسیار عصبانی و خشمگین شده است.

 

امام جمعه موقت سمنان خاطرنشان کرد: زمانی که یک طرف دنیا در دست آمریکا و سوی دیگر در دست شوروی بود، کشور و ملتی در این میان فریاد نه‌شرقی نه‌غربی جمهوری اسلامی را سر دادند و همگان از این موضوع دچار شگفتی و تعجب شدند، اما امروز دوست و دشمن به واقعیت این جمله پی‌ برده‌اند.

 

حجت الاسلام عبدوس تأکید کرد: دشمن از اقتدار مسلمانان می‌هراسد، و با دو کلمه‌ روحانی شجاع و وارسته و رهبر حزب الله، سید حسن نصرالله که در جواب تجاوز و ترور یاران صدیقش به سران اسرائیل غاصب می‌گوید، «پناه‌گاه‌های خود را مهیا کنید» به تکاپو و واهمه افتاده است.

 

وی گذشته را آینه‌ آینده بشر دانست و اظهار داشت: آینده اسلام با توجه به آیات قرآن، روشن و تمام حیله‌های دشمنان اسلام بیهوده خواهد ‌بود زیرا بهترین مکرکنندگان خداوند متعال است؛ آنان تصور می‌کنند که با حیله‌های خود می‌توانند ریشه اسلام را خشک کنند اما باید بدانند که عزت دین محمد(ص) و مسلمانان هیچ‌گاه از بین نخواهد رفت و شکست خورده مطلق آنان هستند.

 

امام جمعه موقت سمنان اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر و شخصیت اول جهان اسلام را توطئه غرب در راستای بسط اسلام هراسی و اسلام ستیزی دانست و تأکید کرد: اهانت نشریه شارلی ابدو ریشه صهیونیستی دارد و هدف آنان از این کار تلافی ضرباتی است که از اسلام ناب محمدی(ص) خورده اند؛ همچنین در پی این اقدام احمقانه آنان شاهد اظهار ارادت و عشق مسلمانان سراسر دنیا به حضرت محمد(ص) بودیم که این خود تیری زهرآلود در چشم دشمنان است./977/پ202/ب6

ارسال نظرات