۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۲۴۲۰۹۸
همزمان با اقدام موهن نشریه فرانسوی صورت گرفت؛

ثبت وقف جدید با نیت ساخت مسجد حضرت محمد رسول الله در لاریجان آمل

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره اوقاف و امورخیریه لاریجان از ثبت وقف جدیدی با نیت ساخت مسجد حضرت محمد رسول الله(ص) در این منطقه خبرداد.
حضرت محمد(ص)

حجت‌الاسلام رمضان شجاعی، رییس اداره اوقاف و امورخیریه لاریجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که ترویج فرهنگ وقف باید به نحوی شایسته صورت گیرد، گفت: وقف سنت حسنه و نیکویی است که باید مورد توجه همه مدیران و مردم قرار گیرد.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه لاریجان با بیان این که مسأله وقف امروز به صورت گسترده در کشور در حال ترویج و تبلیغ است، افزود: باید اهتمام ارزشمندی در این مسیر بزرگ وجود داشته باشد که ثمرات و برکات گرانقدری برای جامعه اسلامی دارد.

 

حجت الاسلام شجاعی با اشاره به این که امروز جامعه نیازمند ثبت وقف‌های جدید است، عنوان کرد: واقفان خیراندیش باید در ایجاد وقف‌های جدید به نیازهای روز جامعه توجه کرده و مسائل روز جامعه را در ایجاد وقف های جدید لحاظ کنند.

 

وی با بیان این که بیشتر توسعه و طرح‌های عمرانی توسعه بقعه امامزادگان بخش لاریجان با کمک‌های مردمی منطقه ساخته می‌شود، ادامه داد: مردم منطقه فعالیت‌های چشمگیری در اجرای طرح مودت برای بازسازی و اجرای طرح‌های عمرانی بقاع متبرکه لاریجان دارند.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه لاریجان از ثبت یک وقف جدید به ارزش 400 میلیون ریال در لاریجان خبر داد و گفت: این موقوفه در روستای سلور بخش لاریجان شهرستان آمل قرار دارد.

 

حجت الاسلام شجاعی با بیان این که مساحت این موقوفه جدید 400 متر مربع است، گفت: این زمین از سوی واقف خیراندیش بهرام قربانی با نیت ساخت مسجد حضرت محمد رسول الله(ص) در روستای سلور بخش لاریجان وقف شده است.

 

وی با بیان این که مردم ایران اسلامی عاشق پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) هستند، گفت: این وقف جدید می‌تواند پاسخ محکمی به اهانت‌های دشمنان اسلام نسبت به  سحت نورانی و مقدس پیامبر اکرم(ص) باشد.

 

رییس اداره اوقاف و امورخیریه لاریجان با تاکید بر این که عشق و ارادتی ارزنده نسبت به پیامبر گرامی اسلام در وجود مسلمانان قرار دارد، گفت: این عشق و دلداگی مورد هراس دشمنان اسلام بوده که همواره از همه اقدامات برای تضعیف جایگاه نورانی حضرت محمد(ص) استفاده کردند که نتوانستند موفقیتی داشته باشند.

 

حجت الاسلام شجاعی تصریح کرد: آن چه مشاهده می شود این است که روز به روز بر عظمت و عزت حضرت محمد(ص) افزوده شده که باید اهتمام ارزنده ای در راستای ترویج سیره نبوی وجود داشته باشد./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات