۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۲۴۲۱۱۴
نماینده مردم تهران در مجلس مطرح کرد:

از سکوت معنادار تشیع لندن نشین تا رفتار منفعلانه وزارت خارجه

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حوادث پاریس گفت: اتفاقاتی از این دست سبب می شود تا چهره حقیقی تشیع محمدی و تشیع انگلیسی از یکدیگر تفکیک شوند؛ سکوت تشیع انگلیسی حکایت از وابستگی این تفکر به سازمان های صهیونیستی دارد.
حجت الاسلام حميد رسايي
حجت الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا موج اسلام خواهی در اروپا را یکی از مهمترین عوامل حوادث فرانسه دانست و گفت: صهیونیسم جهانی که موجودیت خود را در مقابل دین مبین اسلام در خطر می بیند تلاش می کند تا از شدت موج اسلام در اروپا و آمریکا بکاهد.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: صهیونیسم بین الملل از یک سو به منظور اسلام هراسی جریانات تکفیری مانند داعش را پرورش داده و حمایت می کند و از سوی دیگر با توهین به اسلام و اسلام ستیزی کاهش حساسیت مسلمانان را در این راستا در ذهن می پروراند.
 
حجت الاسلام رسایی به موجودیت فرانسه به عنوان سردمدار لائیک در اروپا اشاره کرد و اظهار داشت: فرانسه به اسم آزادی بیان اجازه هر توهینی را به مقدسات اسلامی می دهد.
 
وی ادامه داد: سال 2007 در نشریه شارلی، که در پوشش آزادی بیان به یکی از مقدس ترین ارکان اسلام توهین می کند، کاریکارتوی درباره پسر سارکوزی درج می شود و به همین دلیل این نشریه مجبور می شود تا کاریکاتوریستش را اخراج کند. 
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اتفاقاتی از این دست سبب می شود تا چهره حقیقی تشیع محمدی و تشیع انگلیسی از یکدیگر تفکیک شوند؛ سکوت تشیع انگلیسی حکایت از وابستگی این تفکر به سازمان های صهیونیستی دارد. 
 
حجت الاسلام رسایی بیان کرد: وظیفه مردم در این مقطع، مراقبت بیشتر از اصول و اعتقادات دینیشان است. هر چه بیشتر به اصول دینی ما حمله کنند ملتهای مسلمان باید بیشتر محبت خودشان و پیوندشان را با رسول خدا (ص) و اهل بیت (ع) نشان دهند. 
 
وی درباره مواضع دولتمردان جمهوری اسلامی ایران با اظهار تأسف گفت: وزارت خارجه دولت یازدهم در این موضوع هم بسیار منفعل عمل کرد؛ این وزارت خانه حتی حداقل های برخورد سیاسی که احضار سفیر فرانسه در تهران بود را ایجاد نکرد.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی واکنش برخی مسؤولان را شبیه حکام کشورهای اسلامی وابسته به صهیونیسم جهانی دانست و افزود: تفاوت برخی مسؤولان به عنوان وزیر امور خارجه ام القرای کشورهای اسلامی در برابر اهانت به رسول اکرم (ص) با وزرای خارجه کشورهای اسلامی وابسته به صهیونیسم جهانی چیست؟ در حالی که هر دو در برابر توهین به رسول خدا(ص) به یک شکل از خود واکنش نشان می دهند./836/ت302/ج
ارسال نظرات