۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۴
کد خبر: ۲۴۲۱۵۹
استاد حوزه علمیه بابل:

اهانت به ساحت پیامبر با هدف خاموش کردن شعله اسلام گرایی در جهان است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه بابل با محکوم کردن اقدام موهن نشریه فرانسوی گفت: همه تلاش دشمنان خاموش کردن شعله اسلام گرایی در غرب و بیداری است.
استاد حوزه علميه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام  محمدعلی حاجی زاده، استاد حوزه علمیه بابل امروز در تجمع اعتراض آمیز مردم بخش بندپی در محکومیت اقدام اهانت آمیز نشریه غربی در اهانت به ساحت پیامبر گرامی اسلام در مسجد جامع خشرودپی گفت: یکی از عوامل ارتکاب چنین اقداماتی، که هر از چندگاه از سوی مطبوعات غربی با حمایت همه جانبه استکبار جهانی و رژیم صهیونیسم بین المللی صورت می گیرد، ایجاد موج اسلام هراسی است.

 

وی ادامه داد: واقعیت دنیای هوچی گرای غرب با موج اسلام گرایی در اروپا به راه افتاد و بر اساس آماری که خود غربی ها منتشر می کنند گرایش غربی ها به اسلام به معنویت به عقلانیت روز به روز بیشتر می شود.

 

امام جمعه بندپی غربی با بیان برخی از نمونه های اهانت به اسلام در سالیان اخیر خاطرنشان کرد: به آتش کشیدن قرآن کریم از سوی کشیش آمریکایی، انتشار رمان موهن از سوی سلمان رشدی، ساخت فیلم شرم آور و موهن درباره پیامبر گرامی اسلام، انتشار کاریکاتورهای اهانت آمیز در دانمارک، هلند، استرالیا و فرانسه از نمونه های تقابل سرمداران استکبار جهانی با اسلام است.

 

استاد حوزه علمیه بابل در ادامه سخنان خود افزود: هر مقدار که غربی ها لحن اهانت خود را به اسلام بیشتر می کنند میزان گرایش به اسلام در غرب افزایش می یابد.

 

حجت الاسلام حاجی زاده با اشاره به این که هدف آنها خاموش کردن شعله اسلام گرایی در غرب و بیداری است، اذعان کرد: سردمداران کفر جهانی و صهیونیست ها به هر شکلی که هست می خواهند چراغ اسلام را خاموش کنند و به آن ضربه بزنند اما این حرکات آنها با روشن شدن حقایق منور تر خواهد شد.

 

وی با محکوم کردن اقدام روزنامه ی داخلی در همراهی با غرب برای اهانت به پیامبر اسلام تصریح کرد: متأسفانه عجبش اینجا است که یک روزنامه داخلی کشور جمهوری اسلامی بنام مردم امروز که سردبیر آن یک مجرم سابقه دار فتنه 88 است در حمایت از توهین کنندگان به پیامبر اسلام تیتر نخست روزنامه خود را در همراهی با نشریه هتاک فرانسوی قرار می دهد.

 

استاد حوزه علمیه بابل ادامه داد: جای بسی تأسف دارد که این پادوهای رسانه ای وابسته به جریان صهیونیستی در نقش ابوجهل های منطقه ای از ترور شخصیت پیامبر اعظم(ص)حمایت می کنند.

 

وی با هشدار به وزارت فرهنگ و ارشاد در خصوص نظارت جدی تر بر حوزه نشریات و روزنامه ها گفت: باید به وزارت ارشاد اخطار داد که برخورد قاطعی با این گونه روزنامه های زنجیره ای شود زیرا اگر برخورد جدی در این زمینه نکند در مظان استیضاح قرار خواهد گرفت.

 

حجت الاسلام حاجی زاده با اشاره به این که بر اساس بند هفتم ماده ششم قانون مطبوعات تصریح کرد: روزنامه هایی که بنای اصلی شان ایجاد جریان سازی علیه اعتقادات و مقدسات است و گاهی همراهی با بیگانگان می­کنند باید تعطیل شود.

 

وی افزود: وزارت ارشاد و شخص وزیر ارشاد باید حساسیت لازم را نسبت به مسائل دینی و عتقادی در حکومت جمهوری اسلامی ایران داشته باشند و این نشریات ساختار شکن را مورد مواحد قرار دهند.

 

امام جمعه بندپی غربی، برخورد جدی و قضایی دستگاه قضایی را با هتاکان به ساحت پیامبر خواستار شد و گفت: مسؤولان دستگاه قضا هم باید با برخورد انقلابی و البته قانونی اجازه ندهند در ایران اسلامی هم، آن وجود آسمانی پیامبر نور و رحمت مورد هجوم و حمله تروریست های رسانه ای قرار گیرند./1313/پ202/ب1

ارسال نظرات